מיתוג עצמי: הרצאת אורח לאקסלרטור UPVenture
בעולם של היום, מיתוג היזם הכרחי לקידום סטארטאפ והשקעות, במיוחד בשלבים הראשונים. ניצן פלג שותף וסמנכ"ל בקבוצת Seedbizבהרצאת אורח לאקסלרטור Upventureעל מהות ודרכי מיתוג יזם.
עמוד הבית » בלוג
בעולם של היום, מיתוג היזם הכרחי לקידום סטארטאפ והשקעות, במיוחד בשלבים הראשונים. ניצן פלג שותף וסמנכ"ל בקבוצת Seedbizבהרצאת אורח לאקסלרטור Upventureעל מהות ודרכי מיתוג יזם.
כולנו צרכני שירות ביום יום שלנו, כל אזרח, שכיר, איש עסקים ויזם הינו צרכן, מדי יום. עולם הצרכנות הוא עולם גדול, עליו מושתתת רוב הכלכלה…
בחרתי לראיין הפעם את אהרון גרניק, שותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סידביז, מיהו/ מיהי סמנכ"ל פיתוח עסקי? מה התפקיד דורש מאותו גורם שמנהל אותו? מדוע תפקיד זה הוא מהותי ואף מכריע בסטארטפים ובחברות הייטק?
עולם היזמות העסקית הוא רחב וגדול, מרובה אנשים בעלי ניסיון. גם המילה ניסיון היא כללית מדי, על איזה ניסיון אנו מדברים? ניסיון עסקי? ניסיון ניהולי? ניסיון שיווקי או ניסיון תכנותי?ומה לגבי ניסיון חיים?
במאמר הבא אשים לזה סוף! ואסביר לכם באופן מדויק מהי תוכנית עסקית? מהי תוכנית פיננסית? ומה ההבדל ביניהן. לא מעט יזמים/ות יוצאים לדרך שברשותם אחד מהשניים, חלק חושבים…
רבות דובר ונכתב על איך בונים סטארט-אפ חדש ו-או איך עושים שינוי כיוון במיזם קיים אבל מעט מאד (אם בכלל) מתייחסים ברצינות ולעומק לנושא הכי קריטי לחברה = נושא המכירות.
החלטנו לכתוב סדרה של מאמרים על הדרכים הפרקטיות ודוגמאות מהעולם איך חשבו, עשו ו"ניצלו" עסקים את המשברים הקודמים ובנוסף כיצד פועלים במשבר הנוכחי.
תארו לכם שהיינו כעת בשנות ה60, קמים בבוקר פותחים את העיתון וקוראים על מניין החולים החדשים, ממשיכים לשגרתנו בעבודה והכל היה מתפקד כמו שצריך, האם המציאות הייתה יותר טובה? יתכן וכן. אין לי ספק שמשבר הקורונה + עידן המדיה החדש גורם לפאניקה יתרה.
העולם הטכנולוגי מתקדם בצורה פלאית ב15 השנים האחרונות.
יזמים רבים הוגים רעיונות מבריקים, חלקם פותרים צורך וחלקם עולים על צורך…
מבנה ארגוני הוא שם כולל לכל בעלי התפקידים בחברה, המאגד את מערכת היחסים השוררת ביניהם. המבנה מפיק את התהליכים בארגון, ומאפשר לתהליכים להתבצע כראוי.
הקמת מיזם חדשני, עסק, חברה או הגשמת רעיון בצורה כזו או אחרת חייבת להכיל ראייה מרחבית. זה לא מספיק רק לחשוב על רעיון, צריך לחשוב ולהבין כיצד לגבש ולהוציא את הרעיון אל הפועל החל משלב המחשבה ועד לשלב הגשמי וכמובן איך לגרום לרעיון להישאר רלוונטי, עדכני ושימושי לאורך זמן. חשוב
כל תעשיה מורכבת מלא מעט מונחים בעלי משמעויות שחשוב להכיר. משקיעים ובעלי הון הינם אנשים שמחפשים ביטחון רב בהשקעה שלהם! בעולם שבו הפן האנושי שולט, יהיה זה מיותר לציין שכמשקיע, בראש ובראשונה אסתכל ואבחן את הנפשות הפועלות בתוך המיזם: במידה וישנם מס' שותפים, אבחן את הדינמיקה ביניהם ועוד. פעמים לא
בחודשים האחרונים ראיינתי יזמים מוכשרים מאוד אשר עברו כברת דרך מעוררת השראה, חלקם גייסו הון רב ולקראת השקת המוצר, חלקם לאחר פיילוט מוצלח בישראל ויציאת המוצר והחברה לשווקים בינ"ל, למדנו מהם המון, החכמנו בעקבות צעדיהם, סיפורם האישי ריגש, אך ישנם אנשים גם בצד השני. כן כן, אותם המשקיעים אשר מעניקים
יואב קוגלר, בן 38 ונשוי לנועה, אחד מארבעת מייסדי סידביז ומכהן כמנהל הטכנולוגי בחברה (CTO). יואב בעל ידע רחב וניסיון עשיר בפרויקטים רבים ומגוונים בעולמות ה WEB, האפליקציות ותכנות בהתאמה אישית כולל אתרי אינטרנט תדמיתיים, חנויות איקומרס, מערכות מורכבות לניהול עסק (CRM), אוטומציות ויצירת דשבורדים איכותיים, אפיון ופיתוח אפליקציות היברידיות
אבירן כהן בן 30, מאורס לליאן, ממייסדי סידביז ומכהן כארט דיירקטור של החברה. לאבירן רזומה רחב בתחום העיצוב הגרפי וחווית משתמש (UI\UX) וחתום על פרויקטים רבים ומוצלחים. אבירן יתן לכם את זוית הראיה שלו על עולם היזמות מכובע של מעצב גרפי שטוען שללא מיתוג מדויק וחווית משתמש נכונה קשה מאוד להצליח.
עיקר עיסוקו של לירון בחמש השנים האחרונות בתחום האנרגיה והגז הביתי (שוק הגפ"מ), לירון מתמחה בפיתוח עסקי, שיווק, מכירות וניהול משברים…
הכרתי את אור מנור בתקופתי כסטארטאפיסט בתחילת דרכי, אישה צנועה, ענוה ונעימה בעלת ניסיון בעולם העסקים והיזמות בפרט, אור משמשת כמנטורית במקומות מובילים ויצגה את ישראל בכבוד בלא מעט נסיעות הקשורות לתחום ההייטק והסטארטאפ.
עומרי גלילי, איש עסקים ויזם נדל"ן אשר מאחוריו כברת דרך יפה ומרשימה וכל זאת כשהוא בן 28.
השתחרר מהצבא וקפץ לאוקיינוס הגדול, יצא לשטח, נרשם לאוניברסיטה ופרש לאחר מכן, הפנים דברים בשטח ניהל עסקאות בעשרות מיליוני דולרים ומכיר את רוב צמרת הנדל"ן בישראל. מה דעתו?
השבוע חשבתי לעצמי אילו יזמיות צעירות ואנרגטיות יש, נזכרתי ישר במאי פיאמנטה – יזמת צעירה שנתקלתי בה בקבוצות שלי. אישה אמיצה שמקדמת ודוחפת את עצמה ואת המיזם שלה. לא נותרתי אדיש ופניתי למאי. הבהרתי לה שאני חייב להיפגש איתה במרחק של 2 מטר, כפפות ומסכה ולבצע איתה ראיון קצרצר. מאי,
כיום, ברור יותר מכל שאסור להיות תלוי במקום העבודה וחייבים לייצר נכסים שמזרימים כסף בכל חודש גם כאשר לא עובדים. בנוסף, יש לפתח את היכולת היזמית שיודעת לייצר כסף ולזהות ולייצר הזדמנויות ולא לחכות שהדברים יגיעו אלינו, כי רוב הסיכויים שלא יגיעו.
כיום כל עסק יודע שמיתוג חשוב מאוד לעלייה במספר הלקוחות לקנייה, ומעלה את הסיכוי שהצרכן יעדיף מוצר או שירות של עסק מסוים על פני אחד אחר. מותג חזק מרתיע מתחרים, ומהווה חסם כניסה אל השוק שבו הוא נמצא.
חברות רבות מקיימות פעילות שיווקית ללא אסטרטגיה ברורה, ומוצאות את עצמן בתוך ים של עבודה, מבלי להבין מדוע הן לא מצליחות לעמוד במטרות וביעדים שהגדירו לעצמן. פעולות שיווק ללא תכנון ומחקר מוקדם עלולות להביא להוצאות כספיות מיותרות, בזבוז של זמן ואיבוד לקוחות פוטנציאליים ולכן, אסטרטגיה שיווקית חיונית לכל עסק שרוצה להגשים את כל מטרותיו.
ב-2020 כולם כבר יודעים נקודה פשוטה: אם אתם לא באינטרנט, אתם לא קיימים. לכן, כל עסק שקם כיום, כולל עסק פיזי לחלוטין, דואג כבר בשלבי הקמת העסק לכך שתהיה לו נוכחות דיגיטלית כלשהי.
אין ספק כי עולמנו הדיגיטלי הולך ומתרחב, בזמן שהאפשרויות עבור מיתוג ושיווק חברה או מוצר הולכות ונעשות רבות יותר והאוקיינוס הדיגיטלי, גם הוא עמוק מאי פעם. קידום אתרים מתבקש מכיוון והנתיב הזה של עולם דיגיטלי, לא הולך להיפסק בקרוב ואם אתם לא ברשת, אתם פשוט לא קיימים (אלא אם כן
כל הזכויות שמורות ל-Seedbiz ©
  2021
השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם: