אודות

המטרה שלנו

להוביל יחד עם יזמים, קרנות הון-סיכון, משקיעים ותאגידים עסקי חדשנות מצליחים יותר!

Seedbiz site logo

ה-Ecosystem של קבוצת Seedbiz

M 0 $
סך גיוסי הון במיזמים שליווינו
M 0 $+
שווי החברות שליווינו
0 +
פגישות התקיימו בין יזמים לגופי השקעה

מידע

קהילה – IEC, הרצאות, ייעוץ והכוונה.

פרקטיקה

איסוף מידע, תכנון והקמת הסטארט-אפ והכנה לגיוס משקיעים ושותפים אסטרטגיים.

קישורים

חיבור בין שותפים אסטרטגיים ומשקיעי הון סיכון לבין יזמי סטארט-אפ, חדשנות וטכנולוגיה.

קהילת היזמות של Seedbiz

קהילת היזמות של ישראל מזמינה אותך להצטרף לפעילות רחבה לטובת יזמי הסטארטאפ ניישן בה תהנו מהעשרות, למידה, פודקאסטים, פרסום כנסים, חיבורים עסקיים, סקרים ועוד….

צוות הליבה

עמוס טלמור Amos Talmor

נשיא החברה

President

משקיע הון סיכון (אנג'ל), מתמחה בתחום מכירות בינלאומיות, יציאה לשווקים בינלאומיים ופיתוח שווקים חדשים. ניסיון מוכח של שנים בתעשיית ההייטק כמשקיע וכמוביל חשיבה עסקית יחודית.

דניאל קוגלר Daniel Kugler

מנכ"ל החברה

CEO

יזם ובעל מספר עסקים, מומחה לניהול, בניית אסטרטגיה וגיוס הון. הוביל גיוסי הון רבים, ניסיון רב בניהול אופרציות וסדר ארגוני.

ניצן פלג Nitsan Peleg

סמנכ"ל תפעול

יזם ובעל מספר עסקים, מומחה ליח"צ ובעל קשרים עסקיים רבים עם הגורמים המובילים במשק, מומחה למשא ומתן. מלווה ומחבר יזמים ובעלי עסקים בעסקאות מגוונות.

מאיר קוגלר

מאיר קוגלר

כלכלן בכיר ומנהל המח' הפיננסית

חבר הנהלה לשעבר בחברות תקשורת והייטק (תדיראן, פלאפון ובזק בינלאומי). ניסיון רב שנים בתחומי תכנון ובקרה, ניתוח דוחות כספיים וכדאיות השקעות.

אהרון גרניק Ahron Granik

אהרון גרניק

סמנכ"ל פיתוח עסקי

V.P Business Dev

מומחה בליווי ושדרוג מיזמים ועסקים החל משלב רעיון דרך הרחבת מודלים עסקיים ועד להכנה מנטלית לקראת יציאה למשקיעים וגיוס שותפים.

אבירן כהן Aviran Cohen

ארט דיירקטור

Art Director

בעל ניסיון עשיר עם כמעל לעשר שנות עשייה. ביצע עבודות גדולות למוסדות וגופים גדולים. בעל כישרון וטאץ' ייחודי המשדרגים את הליכי השיווק במיזמים, המובילים לתוצאות בשטח.

יואב קוגלר Yoav Kugler

מנהל טכנולוגי

C.T.O

ניסיון עשיר כמפתח WEB, תואר מצטיין בפסיכולוגיה מביא עימו יכולות חשיבה אסטרטגית ומקיפה. מומחה לאוטומציות ומערכות לייעול וניהול תהליכים.

נחשון טירמן Nachshon Tirman

נחשון טירמן

אנליסט עסקי

Business Analyst

אנליסט עסקי ויזם בעל ניסיון עשיר במגוון תחומים. בעל ידע וניסיון עסקי ושיווקי רחב בעזרתם הוא מפצח את מחקרי השוק המורכבים ביותר. בעל תואר שני בניהול ומערכות מידע מאוניברסיטת מלבורן, אוסטרליה.

יניר רז - אנליסט עסקי

יניר רז

אנליסט עסקי

Business Analyst

בעל ניסיון של למעלה מעשור באיסוף וניתוח נתונים, ביצוע מחקרי עומק וייעוץ להנהלות סטארט-אפים וחברות ענק.

אופיר בוסקילה Ofir Buskila

אופיר בוסקילה

מנהלת אדמיניסטרטיבית

A.D

בעלת ניסיון במערכת הבנקאית וניהול אופרציות

קריסטינה שוורצמן

מעצבת UX/UI

UX/UI Designer

מעצבת גרפית עם התמחות בUX/UI, בעלת ניסיון רב באיפיון ועיצוב מוצרים, אפליקציות ומערכות מורכבות.

אלון שחק - Alon Shahak

אלון שחק

Advisor - Innovation & Business Development

מומחה חדשנות ופיתוח עסקי, לשעבר מנהל ענפי ביטחון המולדת, סייבר, תעופה וחלל במכון היצוא הישראלי וכיום במגזר הפרטי. מתמחה בזיהוי טרנדים חדשים, יצירת אפיקים עסקיים וחיבור ללקוחות ומשקיעים ברמה הגלובלית. בנוסף, אלון מרצה בנושאי סייבר, חדשנות ופיתוח עסקי בארץ ובעולם בפאנלים עסקיים ואקדמיים.

ודיע אבו דאהוד

סטטיסטיקאי ומדען נתונים

Statistician & data scientist

בעל ניסיון רב בביצוע ניתוחים סטטיסטים
ומלווה יזמים בשלבי הוכחת ההיתכנות

איך הצלחה של עסקי חדשנות משפרת את איכות החיים של כולנו?

האג'נדה שלנו

1

היזם הוא הגורם הכי חשוב להצלחת המיזם

כל יזם ומשקיע כבר הבינו שהמרכיב הכי חשוב בהצלחה של סטארט-אפ, הרבה יותר מהרעיון עצמו, הוא היזם – הכוח המניע של המיזם.

הבעיה היא שכיום אנשים מכירים את המותגים פנגו, waze, NIKE וכד',
אך לא מכירים את: אורי לוין (מייסד waze) ולא את שלמה זיטמן (ממציא "פנגו") או את פיל נייט (מייסד "NIKE").

2

"לשרוף את הספינות מאחורייך"

הרבה יזמים בתחילת דרכם מגיעים עם חששות ומשאירים ספינות מאחוריהם לברוח ואומרים לעצמם "אם זה לא יצליח אז אחזור להיות שכיר" או "לא אצא לדרך עד שאגייס הון ראשוני".
אנו מאמינים שבדרך הזאת יזם יתקשה מאוד להצליח.

יזם צריך לקבל החלטה שהוא יזם בכל נימי נפשו ולהתמיד בדרכו – תוך כדי יהיו כשלונות שיבנו אותו ויהוו כ"שכר לימוד" בדרך להצלחה.

רובם הגדול של היזמים הגדולים נכשלו במיזם הראשון אך הצליחו בענק בשני או בשלישי וזאת בזכות הניסיון שצברו. דוגמא ליזמים ששרפו את הספינות מאחוריהם והצליחו בענק בעקבות ההתמדה: וולט דיסני, ביל גייטס, אופרה ויינפרי, הנרי פורד ורוב היזמים הגדולים ברחבי העולם.

3

תכנון קודם לביצוע

ישנם יזמים שקודם כל מבצעים ורק אז מתחילים לחשוב ולתכנן, לדוגמא: "קודם כל נפתח את המוצר ואז נבצע תוכנית עסקית, פיננסית, מחקר שוק ומתחרים, אסטרגיה, אבני דרך ועוד…"
מה שקורה בסופו של דבר – היזמים מוציאים מוצר שאין לו ביקוש או שלא מאופיין נכון ומפסידים לא מעט כסף, בעסקים יש דרך – קודם מתכננים ואז מבצעים.

למי זה מיועד?

digital marketing, marketing, content marketing, idea, launch, startup

סטארט-אפים

marketing, content marketing, digital marketing, strategy, eye, money, finance

קרנות הון-סיכון

digital marketing, marketing, content marketing, identification, id

משקיעים

chart, graph, statistics, analytics, pyramid, triangle

תאגידים

digital marketing, marketing, content marketing, graph, chart, arrow, up
content marketing, digital marketing, marketing, finance, chart, monitor, computer

פיננסית

marketing, content marketing, digital marketing, strategy, cloud, transfer, computer

טכנולוגית

chart, graph, statistics, analytics, line, overlap

פיתוח עסקי

digital marketing, marketing, content marketing, present, presentation, presentor
interaction, interact, preferences, preformance, toolbar, smartphone, rating

מיתוג
וחווית משתמש

content marketing, digital marketing, marketing, money, hand, gesture
marketing, content marketing, digital marketing, strategy, transfer, person

ליווי וייעוץ