אודות
מי אנחנו?
Seedbiz הינה חברה ייחודית המספקת את כל הפתרונות עבור סטארט-אפים ועסקים תחת קורת גג אחת.
יזם שמגיע ל-Seedbiz מקבל מעטפת מלאה להצלחת המיזם.
המטרה שלנו
ליצור זן חדש של יזמים מוצלחים ולהעלות את אחוזי ההצלחה של סטארט-אפים ועסקים ב-Startup Nation.
צוות הליבה
מנכ"ל ומנהל המח' העסקית
CEO
יזם ובעל מספר עסקים, מומחה לניהול, בניית אסטרטגיה וגיוס הון. הוביל גיוסי הון רבים, ניסיון רב בניהול אופרציות וסדר ארגוני.
שותף, יו"ר ועדת ייעוץ
Advisory Board
יועץ מקצועי בתחום מכירות בינלאומיות, פיתוח שווקים חדשים, ניסיון מוכח של שנים בתעשיית ההייטק כמשקיע וכמוביל חשיבה עיסקית ייחודית.
אור מנור
שותפה ,יועצת
Advisory Board
מייסדת Innovation social club. מייסדת קהילת ההייטק של מחוז השפלה. שגרירה של רשת ההייטק נשים הבינ"ל.
לירון בן יהודה
שותף, ועדת ייעוץ
Advisory Board
סמנכ"ל ישראגז לשעבר אשר ליווה את עסקת סונול. בעלים של חברת ITS אשר הקימה פלטפורמה להשקעות יחודית בסטארטפים ויחד עם סידביז תבצע השקה בתחילת שנת 2021.
אלון פורז
מומחה למענקי מדינה
Gov Grants Expert
משפטן ורו"ח מומחה בהליכי מענקים והטבות מהמדינה, הלוואות בערבות המדינה. בעבר אלון כיהן כמפקח במס הכנסה ועסק בתחום המיסוי אל מול חברות הייטק גדולות, יזמים וקבלני בניין.
מאיר קוגלר
כלכלן בכיר ומנהל המח' הפיננסית
חבר הנהלה לשעבר בחברות תקשורת והייטק (תדיראן, פלאפון ובזק בינלאומי). ניסיון רב שנים בתחומי תכנון ובקרה, ניתוח דוחות כספיים וכדאיות השקעות.
אהרון גרניק
סמנכ"ל פיתוח עסקי
VPBD
מומחה בליווי ושדרוג מיזמים ועסקים החל משלב רעיון דרך הרחבת מודלים עסקיים ועד להכנה מנטלית לקראת יציאה למשקיעים וגיוס שותפים.
מנהל טכנולוגי
CTO
ניסיון עשיר כמפתח WEB, תואר מצטיין בפסיכולוגיה מביא עימו יכולות חשיבה אסטרטגית ומקיפה. מומחה לאוטומציות ומערכות לייעול וניהול תהליכים.
אהרן (רוני) ליוש
אנליסט עסקי בכיר
SBA
יועץ ארגוני מוסמך, מצטיין תכנית מנהל עסקים של האוניברסיטה העברית. אשף Data ומחקר עסקי, בעל ניסיון עשיר במחקר איכותני וכמותי.
מומחה SEO
SEO Expert
מומחה קידום אתרים, מנהל את צוות ה-SEO של סידביז ולקוחותיה בארץ ובחו"ל. בעל ניסיון של עשור בתחום ועבד בעבר בחברות גדולות במשק.
נועה מויאל
מנהלת אדמיניסטרטיבית
AD
משה בן מאיר
יועץ מס
ETC
בעלי חברת "משה בן מאיר ייעוץ מס"
רונית בן מאיר
מומחית בשירותי הנה"ח לסטארט-אפים
עו"ד אלעד רשטיק
יועץ משפטי חיצוני
ELA
משרד "איתן מהולל שדות"
עו"ד רז לנדאו
יועץ משפטי חיצוני
ELA
משרד "איתן מהולל שדות"
למה הקמנו את Seedbiz?
בשנים האחרונות אחוז העסקים והסטארטאפים שנסגרים שובר שיאים ועמד על 45,000 בשנה האחרונה כאשר 90% מהעסקים נסגרים בשנים הראשונות לפעילותם,
יש לנתון זה מספר סיבות מרכזיות:
דרך לא ברורה עבור בעלי רעיון
היזמים בתחילת דרכם לא יודעים היכן להתחיל ואילו צעדים צריך לעשות מה שגורם להפסד כסף.
חוסר יכולת לגייס הון
היזמים לא ניגשים בצורה נכונה לגיוס הון ממשקיעים\בנקים\קרנות.
חוסר בתשתית מקיפה
שתחבר את כל הפאזל עבור בעלי רעיון, יזמים, עסקים במקום אחד.
פוקוס על הסטארטאפ ולא על היזם
כאשר היזם הוא הפרמטר החשוב ביותר להצלחת המיזם.
ליזם ידע רב בתחום עיסוקו בלבד
ואין לו הבנה בשוק ובתחומים הכרחיים אחרים כגון: טכנולוגיה, שיווק, מימון וכו'.
השינויים בעידן הדיגיטלי
עסקים אינם עומדים בקצב ההתחדשות הקיים בעולם ובביקוש של הדורות הצעירים לחדשנות, נגישות ושירות.
האג'נדה שלנו
1
היזם הוא הגורם הכי חשוב להצלחת המיזם
כל יזם ומשקיע כבר הבינו שהמרכיב הכי חשוב בהצלחה של סטארט אפ, הרבה יותר מהרעיון עצמו, הוא היזם – הכוח המניע של המיזם.
הבעיה היא שכיום אנשים מכירים את המותגים פנגו, waze, NIKE וכד',
אך לא מכירים את: אורי לוין (מייסד waze) ולא את שלמה זיטמן (ממציא "פנגו") או את פיל נייט (מייסד "NIKE").
"לשרוף את הספינות מאחורייך"
הרבה יזמים בתחילת דרכם מגיעים עם חששות ומשאירים ספינות מאחוריהם לברוח ואומרים לעצמם "אם זה לא יצליח אז אחזור להיות שכיר" או "לא אצא לדרך עד שאגייס הון ראשוני".
אנו מאמינים שבדרך הזאת יזם יתקשה מאוד להצליח.
יזם צריך לקבל החלטה שהוא יזם בכל נימי נפשו ולהתמיד בדרכו – תוך כדי יהיו כשלונות שיבנו אותו ויהוו כ"שכר לימוד" בדרך להצלחה.
רובם הגדול של היזמים הגדולים נכשלו במיזם הראשון אך הצליחו בענק בשני או בשלישי וזאת בזכות הניסיון שצברו. דוגמא ליזמים ששרפו את הספינות מאחוריהם והצליחו בענק בעקבות ההתמדה: וולט דיסני, ביל גייטס, אופרה ויינפרי, הנרי פורד ורוב היזמים הגדולים ברחבי העולם.
תכנון קודם לביצוע
ישנם יזמים שקודם כל מבצעים ורק אז מתחילים לחשוב ולתכנן, לדוגמא: "קודם כל נפתח את המוצר ואז נבצע תוכנית עסקית, פיננסית, מחקר שוק ומתחרים, אסטרגיה, אבני דרך ועוד…"
מה שקורה בסופו של דבר – היזמים מוציאים מוצר שאין לו ביקוש או שלא מאופיין נכון ומפסידים לא מעט כסף, בעסקים יש דרך – קודם מתכננים ואז מבצעים.