אודות

מי אנחנו?

Seedbiz הינה חברה ייחודית המספקת את כל הפתרונות עבור עסקים וסטארטאפים תחת קורת גג אחת.
יזם שמגיע ל-Seedbiz מקבל מעטפת מלאה להצלחת המיזם.

המטרה שלנו

ליצור זן חדש של יזמים מוצלחים ולהעלות את אחוזי ההצלחה של סטארטאפים ועסקים.

למה הקמנו את Seedbiz?

בשנים האחרונות אחוז העסקים והסטארטאפים שנסגרים שובר שיאים ועמד על 45,000 בשנה האחרונה כאשר 90% מהעסקים נסגרים בשנים הראשונות לפעילותם,
יש לנתון זה מספר סיבות מרכזיות:

דרך לא ברורה עבור בעלי רעיון

היזמים בתחילת דרכם לא יודעים היכן להתחיל ואילו צעדים צריך לעשות מה שגורם להפסד כסף.

חוסר יכולת לגייס הון

היזמים לא ניגשים בצורה נכונה לגיוס הון ממשקיעים\בנקים\קרנות.

חוסר בתשתית מקיפה

שתחבר את כל הפאזל עבור בעלי רעיון, יזמים, עסקים במקום אחד.

פוקוס על הסטארטאפ ולא על היזם

כאשר היזם הוא הפרמטר החשוב ביותר להצלחת המיזם.

ליזם ידע רב בתחום עיסוקו בלבד

ואין לו הבנה בשוק ובתחומים הכרחיים אחרים כגון: טכנולוגיה, שיווק, מימון וכו'.

השינויים בעידן הדיגיטלי

עסקים אינם עומדים בקצב ההתחדשות הקיים בעולם ובביקוש של הדורות הצעירים לחדשנות, נגישות ושירות.

האג'נדה שלנו

1

היזם הוא הגורם הכי חשוב להצלחת המיזם

כל איש עסקים מצליח ומשקיע יודעים שהמרכיב הכי חשוב בהצלחה של מיזם, הרבה יותר מהרעיון עצמו, הוא היזם – הכוח המניע של המיזם.

הבעיה היא שכיום אנשים מכירים את המותגים פנגו, waze, NIKE וכד',
אך לא מכירים את: אורי לוין (מייסד waze) ולא את שלמה זיטמן (ממציא "פנגו") או את פיל נייט (מייסד "NIKE").

2

"לשרוף את הספינות מאחורייך"

הרבה יזמים בתחילת דרכם מגיעים עם חששות ומשאירים ספינות מאחוריהם לברוח ואומרים לעצמם "אם זה לא יצליח אז אחזור להיות שכיר" או "לא אצא לדרך עד שאגייס הון ראשוני".
אנו מאמינים שבדרך הזאת יזם יתקשה מאוד להצליח.

יזם צריך לקבל החלטה שהוא יזם בכל נימי נפשו ולהתמיד בדרכו – תוך כדי יהיו כשלונות שיבנו אותו ויהוו כ"שכר לימוד" בדרך להצלחה.

רובם הגדול של היזמים הגדולים נכשלו במיזם הראשון אך הצליחו בענק בשני או בשלישי וזאת בזכות הניסיון שצברו. דוגמא ליזמים ששרפו את הספינות מאחוריהם והצליחו בענק בעקבות ההתמדה: וולט דיסני, ביל גייטס, אופרה ויינפרי, הנרי פורד ורוב היזמים הגדולים ברחבי העולם.

3

תכנון קודם לביצוע

ישנם יזמים שקודם כל מבצעים ורק אז מתחילים לחשוב ולתכנן, לדוגמא: "קודם כל נפתח את המוצר ואז נבצע תוכנית עסקית, פיננסית, מחקר שוק ומתחרים, אסטרגיה, אבני דרך ועוד…"
מה שקורה בסופו של דבר – היזמים מוציאים מוצר שאין לו ביקוש או שלא מאופיין נכון ומפסידים לא מעט כסף, בעסקים יש דרך – קודם מתכננים ואז מבצעים.

ב-Seedbiz קיימות 6 מחלקות המנוהלות ע"י צוות מנוסה ומוכח שמשיג תוצאות לעסקים:

המחלקות המלוות

עסקית

פיננסית

טכנולוגית

שיווקית

עיצובית

מימון
וקשרי משקיעים

צוות הליבה

מנכ"ל

יזם ובעל מספר עסקים, מומחה לניהול, בניית אסטרטגיה וגיוס הון.

סמנכ"ל תפעול

יזם ובעל מספר עסקים, מומחה ליח"צ ובעל קשרים עסקיים רבים עם הגורמים המובילים במשק.

מנהל המחלקה העסקית

עו"ד בהכשרתו,  בעל ניסיון רב בהקמת חברות משלב רעיון ועד לניהול חברה גלובלית שיצרה שת"פ עם החברות המובילות במשק.

מאיר קוגלר

כלכלן בכיר

חבר הנהלה לשעבר בחברות תקשורת והייטק (תדיראן, פלאפון ובזק בינלאומי). ניסיון רב שנים בתחומי תכנון ובקרה, ניתוח דוחות כספיים וכדאיות השקעות.

אהרון גרניק

סמנכ"ל פיתוח עסקי

מומחה בליווי עסקים, צמיחה ומינוף חברות על ידי חיבורים עסקיים​.

ארט דיירקטור

בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתעשייה, בעל כישרון לשיווק וטאץ' ייחודי שנותן תוצאות.

מנהל טכנולוגי

בעל ניסיון של שנים בתעשיית Web, תואר מצטיין בפסיכולוגיה ובעל יכולת חשיבה אסטרטגית ומקיפה.

עו"ד רז לנדאו

יועץ משפטי חיצוני

משרד "איתן מהולל שדות"

עו"ד אלעד רשטיק

יועץ משפטי חיצוני

משרד "איתן מהולל שדות"

משה בן מאיר

יועץ מס

בעלי חברת "משה בן מאיר ייעוץ מס"