אודות
המטרה שלנו
להוביל יחד עם יזמים, קרנות הון-סיכון, משקיעים ותאגידים עסקי חדשנות מצליחים יותר!
ה-Ecosystem של קבוצת Seedbiz
מידע
קהילה – IEC, הרצאות, ייעוץ והכוונה.
פרקטיקה
איסוף מידע, תכנון והקמת הסטארט-אפ והכנה לגיוס משקיעים ושותפים אסטרטגיים.
קישורים
חיבור בין שותפים אסטרטגיים ומשקיעי הון סיכון לבין יזמי סטארט-אפ, חדשנות וטכנולוגיה.
קהילת היזמות של Seedbiz
קהילת היזמות של ישראל מזמינה אותך להצטרף לפעילות רחבה לטובת יזמי הסטארטאפ ניישן בה תהנו מהעשרות, למידה, פודקאסטים, פרסום כנסים, חיבורים עסקיים, סקרים ועוד….
צוות יועצי הליבה
נשיא, אנג'ל ויועץ השקעות ומכירות בינלאומיות
President, Angel Investor, and International Sales & Investment Advisor
משקיע הון סיכון (אנג'ל), מתמחה בתחום מכירות בינלאומיות, יציאה לשווקים בינלאומיים ופיתוח שווקים חדשים. ניסיון מוכח של שנים בתעשיית ההייטק כמשקיע וכמוביל חשיבה עסקית יחודית.
מנכ"ל החברה, יועץ עסקי בכיר
CEO, Senior Business Advisor
יזם ובעל מספר עסקים, מומחה לניהול, בניית אסטרטגיה וגיוס הון. הוביל גיוסי הון רבים, ניסיון רב בניהול אופרציות וסדר ארגוני.
סמנכ"ל, יועץ אסטרטגי
COO, Strategic Advisor
יזם עסקי, יועץ אסטרטגי ומלווה עסקאות בין יזמים ומשקיעים. בעל קשרים עסקיים רבים עם הגורמים המובילים במשק, מומחה למשא ומתן. מנהל פעילות קהילת IEC – קהילת היזמות של ישראל מקבוצת סידביז.
מאיר קוגלר
כלכלן, יועץ פיננסי בכיר לחברות ויזמים
Economist, Senior Financial Advisor
חבר הנהלה לשעבר בחברות תקשורת והייטק (תדיראן, פלאפון ובזק בינלאומי). ניסיון רב שנים בתחומי תכנון ובקרה, ניתוח דוחות כספיים וכדאיות השקעות.
זיו אלול
Advisory Board, יועץ
Advisory Board Member, Advisor
משקיע ומנכ"ל חברת Pery. חבר דירקטוריון במספר סטארטאפים ייסד וניהל את חברת Interactive והוביל אותה לאקזיט עד אשר נמכרה לחברת Fyber N.V.
מור כהן
יזמת סדרתית, יועצת מומחית לנושאי מענקי רשות החדשנות
Serial Entrepreneur, Expert Advisor on Innovation Authority Grants
יזמת סדרתית, מתוכם שני מיזמים במכשור רפואי ופארמה, גייסה למעלה מעשרות מיליוני דולרים מאנג’לים וקרנות, מגישה חברות למענקי הרשות לחדשנות ומענקים אירופיים. חברת בורד במספר חברות, בעלת תואר שני במחקר רפואי מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. מאסטר NLP.
ארט דירקטור יועץ חווית משתמש UX/UI
Art Director, UX/UI Consultant
בעל ניסיון עשיר עם כמעל לעשר שנות עשייה. ביצע עבודות גדולות למוסדות וגופים גדולים. בעל כישרון וטאץ' ייחודי המשדרגים את הליכי השיווק במיזמים, המובילים לתוצאות בשטח.
מנהל המחלקה העסקית, יועץ מומחה למחקר ואסטרטגיה
Head of Business Division, Expert Advisor in Research and Strategy
בעל ניסיון רב בליווי יזמים וסטארטאפים בשלבים שונים. מתמחה בניתוח שוק מעמיק, זיהוי הזדמנויות צמיחה ויצירת ערך עסקי אסטרטגי בשווקים גלובליים.
רם עמדי
פיתוח עסקי
מנהל תוכן ופודקסט "מבט לאחור", יוצא יחידה טכנולוגית עם רקע בתפקידי פיתוח וניהול מוצר, תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, ותואר שני בהנדסת תוכנה.
רומן חיפץ
יועץ טכנולוגי
CTO
רומן חיפץ הוא יועץ טכנולוגי עם ניסיון רחב בעולמות הסטארט-אפ והחדשנות, המתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. הוא מביא עימו ידע מעמיק ויכולות אסטרטגיות, לאחר שעמד בראש מספר מיזמים טכנולוגיים והוביל פרויקטים מוצלחים בשיתוף פעולה עם חברות שונות.
סניה ולדברג
יועץ מיזמי חומרה B2C
B2C Hardware Venture Consultant
סניה ולדברג הוא יזם סדרתי ומייסד Anabella, המתמחה בפיתוח מוצרי חומרה עבור לקוחות B2C. עם ניסיון עשיר בתחום היזמות והחדשנות, סניה מביא גישה פורצת דרך ועשייה טכנולוגית משמעותית לתפקידו כיועץ מיזמי חומרה בחברתנו.
שי בלומנפלד
יועץ הנדסי
Engineering Consultant
שי בלומנפלד הוא יועץ הנדסי בעל מעל 25 שנות ניסיון בתחום התכן המכני והיזמות, עם פטנטים בבעלותו ובשותפות עם יזמים נוספים. במקביל לפעילותו כיועץ, שי משתף פעולה עם חברות על מנת להעניק ליזמים תמיכה מקיפה בתהליכי תכנון, ייצור, והבנה טכנית, כולל פיתוח אבטיפוס ויצור סדרות, תוך שימוש בשיטות מתקדמות בארץ ובחו"ל.
אלון שחק
יזם סדרתי, יועץ אסטרטגי
Advisor - Innovation & Business Development
מומחה חדשנות ופיתוח עסקי, לשעבר מנהל ענפי ביטחון המולדת, סייבר, תעופה וחלל במכון היצוא הישראלי וכיום במגזר הפרטי. מתמחה בזיהוי טרנדים חדשים, יצירת אפיקים עסקיים וחיבור ללקוחות ומשקיעים ברמה הגלובלית. בנוסף, אלון מרצה בנושאי סייבר, חדשנות ופיתוח עסקי בארץ ובעולם בפאנלים עסקיים ואקדמיים.
נחשון טירמן
אנליסט עסקי
Business Analyst
אנליסט עסקי ויזם בעל ניסיון עשיר במגוון תחומים. בעל ידע וניסיון עסקי ושיווקי רחב בעזרתם הוא מפצח את מחקרי השוק המורכבים ביותר. בעל תואר שני בניהול ומערכות מידע מאוניברסיטת מלבורן, אוסטרליה.
ליאור בן דוד
יזם סדרתי, יועץ אסטרטגי
Serial Entrepreneur, Strategic Advisor
יזם, חוקר ומרצה בתחום הסייבר והבלוקצ'יין, חבר בוועדה לנושאי סייבר באיגוד הדירקטורים, מנהל אבטחת המידע בדן אנד ברדסטריט וקפטן קרדיט, מייסד של חברת סייבר ופיתוח, מלווה סטארטאפים כמנטור, כיועץ וכ-Design partner, בעל תואר שני במנהל עסקים בתכנית EMBA ומוסמך CISSP, מתנדב ב-"ידידים".
אופיר בוסקילה
מנהלת אדמיניסטרטיבית
A.D
בוגרת תואר ראשון במשאבי אנוש, בעלת ניסיון במערכת הבנקאית וניהול אופרציות.
קריסטינה שוורצמן
מעצבת UX/UI
UX/UI Designer
מעצבת גרפית עם התמחות בUX/UI, בעלת ניסיון רב באיפיון ועיצוב מוצרים, אפליקציות ומערכות מורכבות.
ודיע אבו דאהוד
סטטיסטיקאי ומדען נתונים
Statistician & data scientist
בעל ניסיון רב בביצוע ניתוחים סטטיסטים
ומלווה יזמים בשלבי הוכחת ההיתכנות
צוות הקהילה
נועם איפרגן
מנהל קבוצת הפייסבוק
אלון שחק
מנהל קבוצת הבכירים
ענבר ברגר
מרכזת כנסים ואירועים בתחום ההייטק
איך הצלחה של עסקי חדשנות משפרת את איכות החיים של כולנו?
האג'נדה שלנו
היזם הוא הגורם הכי חשוב להצלחת המיזם
כל יזם ומשקיע כבר הבינו שהמרכיב הכי חשוב בהצלחה של סטארט-אפ, הרבה יותר מהרעיון עצמו, הוא היזם – הכוח המניע של המיזם.
הבעיה היא שכיום אנשים מכירים את המותגים פנגו, waze, NIKE וכד',
אך לא מכירים את: אורי לוין (מייסד waze) ולא את שלמה זיטמן (ממציא "פנגו") או את פיל נייט (מייסד "NIKE").
"לשרוף את הספינות מאחורייך"
הרבה יזמים בתחילת דרכם מגיעים עם חששות ומשאירים ספינות מאחוריהם לברוח ואומרים לעצמם "אם זה לא יצליח אז אחזור להיות שכיר" או "לא אצא לדרך עד שאגייס הון ראשוני".
אנו מאמינים שבדרך הזאת יזם יתקשה מאוד להצליח.
יזם צריך לקבל החלטה שהוא יזם בכל נימי נפשו ולהתמיד בדרכו – תוך כדי יהיו כשלונות שיבנו אותו ויהוו כ"שכר לימוד" בדרך להצלחה.
רובם הגדול של היזמים הגדולים נכשלו במיזם הראשון אך הצליחו בענק בשני או בשלישי וזאת בזכות הניסיון שצברו. דוגמא ליזמים ששרפו את הספינות מאחוריהם והצליחו בענק בעקבות ההתמדה: וולט דיסני, ביל גייטס, אופרה ויינפרי, הנרי פורד ורוב היזמים הגדולים ברחבי העולם.
תכנון קודם לביצוע
ישנם יזמים שקודם כל מבצעים ורק אז מתחילים לחשוב ולתכנן, לדוגמא: "קודם כל נפתח את המוצר ואז נבצע תוכנית עסקית, פיננסית, מחקר שוק ומתחרים, אסטרגיה, אבני דרך ועוד…"
מה שקורה בסופו של דבר – היזמים מוציאים מוצר שאין לו ביקוש או שלא מאופיין נכון ומפסידים לא מעט כסף, בעסקים יש דרך – קודם מתכננים ואז מבצעים.