

מיתוג עצמי: הרצאת אורח לאקסלרטור UPVenture
בעולם של היום, מיתוג היזם הכרחי לקידום סטארטאפ והשקעות, במיוחד בשלבים הראשונים. ניצן פלג שותף וסמנכ"ל בקבוצת Seedbizבהרצאת אורח לאקסלרטור Upventureעל מהות ודרכי מיתוג יזם.
עמוד הבית » בלוג
בעולם של היום, מיתוג היזם הכרחי לקידום סטארטאפ והשקעות, במיוחד בשלבים הראשונים. ניצן פלג שותף וסמנכ"ל בקבוצת Seedbizבהרצאת אורח לאקסלרטור Upventureעל מהות ודרכי מיתוג יזם.
כולנו צרכני שירות ביום יום שלנו, כל אזרח, שכיר, איש עסקים ויזם הינו צרכן, מדי יום. עולם הצרכנות הוא עולם גדול, עליו מושתתת רוב הכלכלה…
בחרתי לראיין הפעם את אהרון גרניק, שותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סידביז, מיהו/ מיהי סמנכ"ל פיתוח עסקי? מה התפקיד דורש מאותו גורם שמנהל אותו? מדוע תפקיד זה הוא מהותי ואף מכריע בסטארטפים ובחברות הייטק?
עולם היזמות העסקית הוא רחב וגדול, מרובה אנשים בעלי ניסיון. גם המילה ניסיון היא כללית מדי, על איזה ניסיון אנו מדברים? ניסיון עסקי? ניסיון ניהולי? ניסיון שיווקי או ניסיון תכנותי?ומה לגבי ניסיון חיים?
כל תעשיה מורכבת מלא מעט מונחים בעלי משמעויות שחשוב להכיר. משקיעים ובעלי הון הינם אנשים שמחפשים ביטחון רב בהשקעה שלהם! בעולם שבו הפן האנושי שולט, יהיה זה מיותר לציין שכמשקיע, בראש ובראשונה אסתכל
בחודשים האחרונים ראיינתי יזמים מוכשרים מאוד אשר עברו כברת דרך מעוררת השראה, חלקם גייסו הון רב ולקראת השקת המוצר, חלקם לאחר פיילוט מוצלח בישראל ויציאת המוצר והחברה לשווקים בינ"ל, למדנו מהם המון, החכמנו
יואב קוגלר, בן 38 ונשוי לנועה, אחד מארבעת מייסדי סידביז ומכהן כמנהל הטכנולוגי בחברה (CTO). יואב בעל ידע רחב וניסיון עשיר בפרויקטים רבים ומגוונים בעולמות ה WEB, האפליקציות ותכנות בהתאמה אישית כולל אתרי
אבירן כהן בן 30, מאורס לליאן, ממייסדי סידביז ומכהן כארט דיירקטור של החברה. לאבירן רזומה רחב בתחום העיצוב הגרפי וחווית משתמש (UI\UX) וחתום על פרויקטים רבים ומוצלחים. אבירן יתן לכם את זוית הראיה שלו על עולם היזמות מכובע של מעצב גרפי שטוען שללא מיתוג מדויק וחווית משתמש נכונה קשה מאוד להצליח.
כיום כל עסק יודע שמיתוג חשוב מאוד לעלייה במספר הלקוחות לקנייה, ומעלה את הסיכוי שהצרכן יעדיף מוצר או שירות של עסק מסוים על פני אחד אחר. מותג חזק מרתיע מתחרים, ומהווה חסם כניסה אל השוק שבו הוא נמצא.
חברות רבות מקיימות פעילות שיווקית ללא אסטרטגיה ברורה, ומוצאות את עצמן בתוך ים של עבודה, מבלי להבין מדוע הן לא מצליחות לעמוד במטרות וביעדים שהגדירו לעצמן. פעולות שיווק ללא תכנון ומחקר מוקדם עלולות להביא להוצאות כספיות מיותרות, בזבוז של זמן ואיבוד לקוחות פוטנציאליים ולכן, אסטרטגיה שיווקית חיונית לכל עסק שרוצה להגשים את כל מטרותיו.
ב-2020 כולם כבר יודעים נקודה פשוטה: אם אתם לא באינטרנט, אתם לא קיימים. לכן, כל עסק שקם כיום, כולל עסק פיזי לחלוטין, דואג כבר בשלבי הקמת העסק לכך שתהיה לו נוכחות דיגיטלית כלשהי.
אין ספק כי עולמנו הדיגיטלי הולך ומתרחב, בזמן שהאפשרויות עבור מיתוג ושיווק חברה או מוצר הולכות ונעשות רבות יותר והאוקיינוס הדיגיטלי, גם הוא עמוק מאי פעם. קידום אתרים מתבקש מכיוון והנתיב הזה של
כל הזכויות שמורות ל-Seedbiz ©
  2021
השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם: