אינסה supims
ניצן פלג

"האנושות נפגעת מאלרגיות קשות ומצאנו דרך לשים לזה סוף!"

אחד הדברים היפים שאני אוהב בעבודה שלי הוא שהיא מפגישה אותי לא רק עם יזמים מעניינים ועם מיזמים לא שיגרתיים, אלא, לפעמים גם עם דפוסי חשיבה פורצי גבולות, וכמעט בלתי נתפסים, או נראים כבלתי ניתנים לביצוע בכלל. אני נתקל מדי פעם במיזמים כאלה, שמחברים עולמות תוכן שבמבט ראשון אתה שואל את עצמך "מה הקשר?" ואחרי הסבר קצר אתה אומר לעצמך "וואוו, איך לא חשבו על זה קודם?". בד"כ השאלה הבאה שלי היא "אתם בטוחים שאתם יכולים לבנות ולהרים את זה?".

CyTaKa כנס סייבר
אלעד פרג'ון

סייבר של כוונות טובות – רשמים מאליפות הסייבר למתכנתים של CyTaKa

אם הייתם אומרים לאלעד פרג'ון של שנת 2001 שיום יבוא ואחד מהמלונות היוקרתיים בישראל יארח תחרות סייבר עולמית עם פרסים של עשרות אלפי דולרים, כנראה שהוא היה מופתע. את האמת? לפי הבדיקה שעשיתי, גם שאר החברים בסידביז כנראה היו מרימים גבה (במקרה האופטימלי).

עמוס טלמור, אביחי מיכאלי, רם יוניש וניצן פלג במאמר דעה
ניצן פלג

יזם ורע לו: מה מבדיל יזמים טכנולוגיים עם מוצר פורץ דרך שמצליחים מאלו שלא?

מדוע מוצרים טובים אינם מצליחים? מדוע גם פטנטים שנרשמים נגרסים בפח האשפה של ההיסטוריה? מדוע יזם עסקי חייב טכנולוג לידו, וההפך? השאלות הללו נשאלו אינספור פעמים – והנה מאמר דעה אחד עם תשובה שלא בהכרח תאהבו.

הקמת מיזם - התקדמות מושכלת
סול לפלר

הקמת מיזם – בחירת שותפים, קשיים בדרך ופתרונות

הקמת מיזם חדשני, עסק, חברה או הגשמת רעיון בצורה כזו או אחרת חייבת להכיל ראייה מרחבית. זה לא מספיק רק לחשוב על רעיון, צריך לחשוב ולהבין כיצד לגבש ולהוציא את הרעיון אל הפועל החל משלב המחשבה ועד לשלב הגשמי וכמובן איך לגרום לרעיון להישאר רלוונטי, עדכני ושימושי לאורך זמן. חשוב

ADVISORY BOARD
עמוס טלמור

ועדה מייעצת (Advisory Board) – מה זה אומר והאם זה חשוב בסטארטאפ שלך?

כל תעשיה מורכבת מלא מעט מונחים בעלי משמעויות שחשוב להכיר. משקיעים ובעלי הון הינם אנשים שמחפשים ביטחון רב בהשקעה שלהם! בעולם שבו הפן האנושי שולט, יהיה זה מיותר לציין שכמשקיע, בראש ובראשונה אסתכל ואבחן את הנפשות הפועלות בתוך המיזם: במידה וישנם מס' שותפים, אבחן את הדינמיקה ביניהם ועוד. פעמים לא

איך חושב משקיע - עמוס טלמור
ניצן פלג

איך חושב משקיע (אנג'ל)? באילו יזמים הוא משקיע? מאמר חובה לכל יזם!

בחודשים האחרונים ראיינתי יזמים מוכשרים מאוד אשר עברו כברת דרך מעוררת השראה, חלקם גייסו הון רב ולקראת השקת המוצר, חלקם לאחר פיילוט מוצלח בישראל ויציאת המוצר והחברה לשווקים בינ"ל, למדנו מהם המון, החכמנו בעקבות צעדיהם, סיפורם האישי ריגש, אך ישנם אנשים גם בצד השני.  כן כן, אותם המשקיעים אשר מעניקים

יואב קוגלר סידביז מנהל טכנולוגי
ניצן פלג

"כל עסק ירוויח בוודאות משילוב יכולות אוטומציה במערכות החברה!" – הכירו את יואב קוגלר, מנהל טכנולוגי בסידביז

יואב קוגלר, בן 38 ונשוי לנועה, אחד מארבעת מייסדי סידביז ומכהן כמנהל הטכנולוגי בחברה (CTO). יואב בעל ידע רחב וניסיון עשיר בפרויקטים רבים ומגוונים בעולמות ה WEB, האפליקציות ותכנות בהתאמה אישית כולל אתרי אינטרנט תדמיתיים, חנויות איקומרס, מערכות מורכבות לניהול עסק (CRM), אוטומציות ויצירת דשבורדים איכותיים, אפיון ופיתוח אפליקציות היברידיות

ניצן פלג

"מיתוג נכון יכריע את הצלחת המיזם שלך!" – הכירו את אבירן כהן, מנהל מחלקת עיצוב וחווית משתמש

אבירן כהן בן 30, מאורס לליאן, ממייסדי סידביז ומכהן כארט דיירקטור של החברה. לאבירן רזומה רחב בתחום העיצוב הגרפי וחווית משתמש (UI\UX) וחתום על פרויקטים רבים ומוצלחים. אבירן יתן לכם את זוית הראיה שלו על עולם היזמות מכובע של מעצב גרפי שטוען שללא מיתוג מדויק וחווית משתמש נכונה קשה מאוד להצליח.

תמונה ראשית אהרון גרניק סמנכ״ל פיתוח עסקי - סידביז
ניצן פלג

סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה שלכם – מיותר או הכרחי?

בחרתי לראיין הפעם את אהרון גרניק, שותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סידביז, מיהו/ מיהי סמנכ"ל פיתוח עסקי? מה התפקיד דורש מאותו גורם שמנהל אותו? מדוע תפקיד זה הוא מהותי ואף מכריע בסטארטפים ובחברות הייטק?

מכירות ליזמים
עמוס טלמור

הבנת מכירות לסטארט-אפים

רבות דובר ונכתב על איך בונים סטארט-אפ חדש ו-או איך עושים שינוי כיוון במיזם קיים אבל מעט מאד (אם בכלל) מתייחסים ברצינות ולעומק לנושא הכי קריטי לחברה = נושא המכירות.

עסקים וירוס קורונה
ניצן פלג

משבר קורונה? או תחילתו של עידן מופלא?

תארו לכם שהיינו כעת בשנות ה60, קמים בבוקר פותחים את העיתון וקוראים על מניין החולים החדשים, ממשיכים לשגרתנו בעבודה והכל היה מתפקד כמו שצריך, האם המציאות הייתה יותר טובה? יתכן וכן. אין לי ספק שמשבר הקורונה + עידן המדיה החדש גורם לפאניקה יתרה.

מיתוג חזק הוא שם המשחק
אבירן כהן

מיתוג חזק יכול להיות המפתח שלכם להצלחה עסקית

כיום כל עסק יודע שמיתוג חשוב מאוד לעלייה במספר הלקוחות לקנייה, ומעלה את הסיכוי שהצרכן יעדיף מוצר או שירות של עסק מסוים על פני אחד אחר. מותג חזק מרתיע מתחרים, ומהווה חסם כניסה אל השוק שבו הוא נמצא.

אסטרטגיה שיווקית
דניאל קוגלר

מאחורי כל עסק מצליח, עומדת אסטרטגיה שיווקית נכונה

חברות רבות מקיימות פעילות שיווקית ללא אסטרטגיה ברורה, ומוצאות את עצמן בתוך ים של עבודה, מבלי להבין מדוע הן לא מצליחות לעמוד במטרות וביעדים שהגדירו לעצמן. פעולות שיווק ללא תכנון ומחקר מוקדם עלולות להביא להוצאות כספיות מיותרות, בזבוז של זמן ואיבוד לקוחות פוטנציאליים ולכן, אסטרטגיה שיווקית חיונית לכל עסק שרוצה להגשים את כל מטרותיו.

קידום אתרים אורגני
אבירן כהן

מה זה קידום אתרים ולמה זה חשוב?

אין ספק כי עולמנו הדיגיטלי הולך ומתרחב, בזמן שהאפשרויות עבור מיתוג ושיווק חברה או מוצר הולכות ונעשות רבות יותר והאוקיינוס הדיגיטלי, גם הוא עמוק מאי פעם. קידום אתרים מתבקש מכיוון והנתיב הזה של עולם דיגיטלי, לא הולך להיפסק בקרוב ואם אתם לא ברשת, אתם פשוט לא קיימים (אלא אם כן