מרעיון למיזם

פתרונות לעסקים

"כל רעיון חדשני אמיתי, נראה מטורף בתחילה"

יש לך רעיון שאתה חייב להפוך לעסק משגשג?
כדי לשבור את הסטטיסטיקה ולהפוך רעיון למיזם רווחי ומצליח, חשוב להפנים ולדעת שבעולם העסקי שלב התכנון חשוב הרבה יותר משלב הביצוע.
החוכמה היא קודם לדעת לאן לרוץ לפני שמתחילים לרוץ.

בעולם העסקי, כדי למזער סיכונים ולהעלות משמעותית את סיכויי ההצלחה, יש לעבוד לפי שלבים שנכתבו לאחר סלילת דרך יסודית, על ידי אלפי יזמים במהלך ההיסטוריה האנושית.

גיבשנו עבורכם חבילה כוללת בה תקבלו את הגב המלא מצוות מקצועי ורחב להוביל את הרעיון שלכם לעסק מצליח!

חבילת מרעיון למיזם

דאגנו לכם לחבילת פתרונות 360° – מושלם ליזם שצריך ראש שקט כדי להרים את מיזם חייו באופן מקצועי ויעיל

חבילה פתרונות ליזמים - מרעיון למיזם

בחינה וניתוח הרעיון

הבנת המוצר וזיהוי ערכים וצרכים

מחקר והבנת הסביבה העסקית

קהל היעד, מצב השוק והמתחרים ומיקוד הבידול העסקי

מודל עסקי והכנת תוכנית עסקית

הבנת המודל הכלכלי, עלויות פיתוח ועלויות עקיפות, הכנת תכנית עסקית עם היתכנות ממשית ליציאה לדרך ומימוש אבני הדרך

אפיון פנים המיזם

הכנת צוות המיזם, הוצאות ושכר, הכנת רקע למיזם

קריאייטיב

שם וחזון, קופי איכותי וממוקד למצגת משקיעים או One pager

מיתוג ועיצוב

שפה ויזואלית ועיצוב לוגו, הכנת מצגת משקיעים או One pager

הכנה וסימולציות למשקיעים

חזרות גנרליות לקראת היציאה למשקיע ומזעור הטעויות, מיקוד אסטרטגיית גיוס הון וחיבור למשקיעים פוטנציאליים

אנו מתחייבים שתוך נבנה לך תוכנית שתראה לך את הדרך ותתן לך את כל הכלים להפיכת הרעיון למיזם מצליח

צרו קשר

אספרסו

לאחר שהשגתם את המימון הנדרש למימוש התוכנית העסקית כולה או לאחת מאבני הדרך שנקבעו בתוכנית העסקית, הגיע זמן האמת שלכם, הזמן להוביל את המיזם שלכם לעסק גדול רווחי ומשגשג.

כתבנו לכם כאן מספר טיפים בראשי פרקים לניהול נכון של העסק:

רווחיות – עסק בסופו של דבר נועד להיות רווחי. כדי לשפר רווחיות בעסק יש מספר אפשרויות:
1. גיוס לקוחות חדשים
2. תמחור נכון של המוצרים
3. שימור לקוחות קיימים והגדלת תיקי לקוח
4. מעבר מהוצאות קבועות להוצאות משתנות
5. התמקחות מול ספקים על מנת להוזיל עלויות
6. שיווק יעיל ואפקטיבי

ניהול זמן ועדיפות – כבעלי עסק יהיו לכם המון דברים "דחופים" לטפל בהם. אנו ממליצים כל תחילת שבוע וגם בתחילת כל יום לסדר לך את הדברים הדחופים לך לאותה תקופת זמן ורק אז להתחיל לעבוד.

הצבת יעדים ומדדים – יש להציב מדדים על בסיס קבוע לך ולעובדים בכלל התחומים: מכירות, שיווק, שביעות רצון של לקוחות ועוד.

בקרה – בהמשך לסעיף הקודם, יש לעקוב ולמדוד האם הגעתם ליעדים. במידה וכן, תגמלו את אנשי הצוות. במידה ולא, יש לנתח מדוע לא הגעתם ליעדים ובהתאם לבחון מה צריך לשנות בכדי לשפר את הביצועים.

אנו מתחייבים שתוך נבנה לך תוכנית שתראה לך את הדרך ותתן לך את כל הכלים להפיכת הרעיון למיזם מצליח