האם יזמים חייבים להיות פסיכופתים? | הפסיכולוגיה מאחורי ההצלחה | מבט לאחור פרק #22

הפעם אירחנו את ד"ר לירז מרגלית, פסיכולוגית כלכלית וחוקרת בתחום התנהגות צרכנים ומוח. ד"ר מרגלית היא אחת מהדמויות הבולטות בישראל בכל הנוגע לפסיכולוגיה צרכנית ומה באמת משפיע על החלטות הקנייה שלנו, עם רקורד מרשים של מחקר, תוכן והרצאות.

הנושאים שדיברנו עליהם בפרק:
– איך הפכה ד"ר מרגלית לאוטוריטה בתחום התנהגות צרכנים וכיצד תוכן עזר לה לבסס את המעמד
– מחקרי צרכנים: איך להבין את הצרכן לעומק ולייצר השפעה
– תכונות אישיות של יזמים מצליחים ומה הופך מנכ"לים של סטארטאפים לייחודיים
– האם כדי להצליח כיזם צריך מידה מסוימת של נרקסיזם ופסיכופתיה?
– ניהול רושם ראשוני ומשמעותו בעת הצגת רעיון למשקיעים
– איך ליצור הרגלי קנייה באמצעות מנגנונים פסיכולוגיים.

פרק מהיותר מעניינים שהיו לנו כאן במבט לאחור עם המון תובנות שחלקן חובה במיוחד ליזמים.

שתהיה האזנה נעימה ולא לשכוח לדרג אותנו 5 כוכבים!

פרק #22
האורח: ד"ר לירז מרגלית
טייטל: פסיכולוגית כלכלית וחוקרת בתחום התנהגות צרכנים ומוח
תאריך: 29/10/2024
האם יזמים חייבים להיות פסיכופתים? | הפסיכולוגיה מאחורי ההצלחה | מבט לאחור פרק #22
שתפו את הפרק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *