מיתוג עסקי
מיתוג עסקי נמצא בכל פינה. בואו נשים את הקלפים על השולחן. כולנו רוצים להיות מיוחדים וייחודיים. ככה עובד העולם שנבנה סביבנו. בהתאם, כך גם כל עסק שרוצה להתקיים ולהרוויח, צריך לעשות הכל על מנת להתבדל מהמתחרים בנישה שלו, כך שמבין שלל האלטרנטיבות – ייבחר העסק שלך.
כדי ליצור אמון אצל הלקוח הפוטנציאלי צריך לבצע מספר תהליכים שבסופן תושג מטרת העל בצורת מסר ויזואלי מדויק המעביר את החוויה.
התהליך החשוב הזה נקרא ״מיתוג״. מיתוג שיוצר אמון.
תהליך מיתוג עסקי נכנס לקרביים של העסק, גם כדי לבחון את המצב העדכני לעומת המתחרים ולמצוא את הבידול, וגם כדי לשדרג את העסק ולדייק את המסרים המועברים דרכו. לתהליך זה יש מספר שלבים חשובים, אותם אנו ב Seedbiz מבצעים, מנתחים, מסיקים ויוצרים בסיס איתן לכל פעולה שתתבסס על תדמית המותג הנוצר.
מאפייני בניית מיתוג עסקי
01
מחקר וניתוח מקדים
02
הגדרת קהל היעד
03
חידוד ערכי המותג
04
הגדרת אסטרטגיה
05
בידול מהסביבה העסקית
06
הכנסת מסרים גלויים וחבויים
07
הכנת ספר מותג
אנו ב Seedbiz נדאג לבצע:
- מחקר וניתוח מקדים הכולל את הכרת המוצר, האנשים, הסביבה העסקית, היתרונות הפיזיים והרגשיים, והבנה מעמיקה של דרישות ורצונות הלקוחות הפוטנציאליים.
- נבחר אסטרטגיה בהתאם לתוצאות המחקרים, שתתאים להבנת המסר הייחודי העובר ללקוח, ושתוביל לקידום העסק לעסקאות עתידיות.
- נדייק מסרים טקסטואליים שילוו את מאפייני המותג הכוללים בחירת שם וסלוגן בין השאר.
- נגבש שפת מותג ויזואלית הכוללת עד 2 סקיצות מעוצבות ללוגו מותאם, כרטיס ביקור וניירת משרדית.
- נכין ״ספר מותג״ המכיל את סיכום כל המחקר המקדים והתהליך, כמו גם סקירה פרטנית של המותג, החזון, ערכים מרכזיים, מניפת צבעי המותג, המסרים הטקסטואליים ועוד.
ביצוע כל השלבים הללו יובילו להשגת המטרה בה לקוחותיכם יתפסו את העסק שלכם כמוביל בנישה שלו, יזהו אותו באור חיובי באופן מודע ולא מודע, ותיווצר שפת מותג ייחודית משותפת בין העסק ללקוחותיו. כעת, תוכלו להמשיך ולקדם את העסק באמצעות מותג ברור ומדויק שילווה את העסק למשך שנים.