מרעיון למוצר

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במשקיעים המחפשים להשקיע במוצרים פיזיים חדשניים ובעלי פטנט המיועדים לייצור, מכירה והפצה בשווקים בינ"ל.

סידביז החברה המובילה בישראל עבור יזמי סטארט אפ הוקמה במטרה ברורה לשפר את אחוזי ההצלחה של יזמים.

את מסלול "מרעיון למוצר" יצרנו במטרה לספק ליזמים ויזמות את הכלים החשובים ביותר בשלבים מוקדמים במטרה שיוכלו לממש את הפוטנציאל של הרעיון שלהם לכדי סטארט-אפ מצליח,

התהליך מתבצע ע"י מעורבות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון מעולמות ההון סיכון,
הנמצאים במחלקות השונות בסידביז וזאת במטרה לשפר את אחוזי ההצלחה של המיזם.

פגישת היכרות
ללא עלות

מה כולל מסלול מרעיון למוצר?

אפיון הרעיון

בשלב זה אנו נקבע מהם קווי הבסיס של המיזם: מהו המוצר, קהל היעד, הערך המוסף, המודל העסקי המודל האסטרטגי.

מחקר שוק ומתחרים

בשלב זה אנו חוקרים את הנתונים החשובים לנו בשוק הפוטנציאלי של המיזם:
- גודל השוק לאורך שנים, מגמות וטרנדים בשוק, גורמים המשפיעים על השוק.
- חסמי כניסה, אופי המתחרים וכו'.

תוכנית עסקית

בשלב זה אנשי המקצוע כותבים את התוכנית העסקית ומדייקים אותה:
חזון, פירוט על הבעיה והפתרון, השוק, המתחרים, המודל העסקי, האסטרטגיה והטקטיקה, אבני הדרך, שיווק, חלק פיננסי.

תוכנית פיננסית

בשלב זה כלכלן בכיר כותב את התוכנית הפיננסית והתחזיות, צפי הכנסות, צפי הוצאות משתנות, צפי הוצאות קבועות, דו"ח רווח\הפסד.

הערכת שווי לפעילות העתידית

בהמשך לתוכניות העסקית והפיננסית הכלכלן מבצע הערכת שווי לפעילות העתידית על בסיסי שיטת היוון התזרימי.

מיתוג

בשלב זה ייבחר שם וסלוגן למיזם ואיש המיתוג יצור לוגו ושפה ויזואלית אחידים שילוו את המיזם ויהוו הפנים שלו.

One Pager - תקציר מנהלים

בשלב זה ניצור תמצית מנהלים שתסכם את הקווים הכלליים והחשובים של המיזם: חזון, מודל עסקי, אבני דרך ועוד (כמובן שהOne Pager יעוצב ע"פ ערכי המותג החדש).

מטרת ה-One Pager היא להרשים ולעניין משקיעים/שותפים פוטנציאלים לבוא ולשמוע עוד על ההזדמנות.

מצגת משקיעים

נייצר את הסיפור סביב המיזם ונעצב את המצגת משקיעים (בין 10-15 שקופיות) שתעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.

סימולציות משקיעים

בשלב זה אנו מלמדים את היזם להציג את המיזם בצורה המיטבית ומכינים אותו לקראת היציאה לשטח, בפגישה אנו מכינים את המיזם לשאלות שיתקל בהם בפגישות עם משקיעים.

אפיון ופיתוח המוצר - MVP

בשלב זה נבצע אפיון ופיתוח MVP של המוצר לקראת כניסה לפיתוח.

- בהתאם לאופי המוצר אנו נתאים את צוות המהנדסים\מתכנתים ואנשי המקצוע הרלוונטיים.

אסטרטגיית מימון

בשלב זה נייצר אסטרטגיית מימון בהתאם לאופי היזם והמיזם. אנו מבצעים התאמה אישית ומסדרים את השלבים בתהליך בהתאם.

גיוס מימון יכול להתבצע באמצעות מספר אפשרויות: מימון בנקאי, קרנות בערבות המדינה, משקיעים, F&F ועוד.

השלבים הבאים בתהליך

במקביל להכנה העסקית של היזם והסטארט-אפ סידביז דואגת לחבר את היזם לגורמים הנדסיים ומשפטיים מתאימים למיזם במטרה להעניק ליזם את כל המעטפת שהוא זקוק לה ע"י אנשי המקצוע הטובים ביותר.

למה דווקא Seedbiz?

מעטפת

היזם מקבל מעטפת מלאה לכל צרכי הסטארט-אפ, על ידי 6 מחלקות שונות ואנשי מקצוע מנוסים.

מקצועיות וביטחון

ב-Seedbiz ישנם מגוון אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון, שעברו את הדרך שהיזם יעבור.

קשרים עסקיים

ל-Seedbiz מעגל קשרים רחב עם משקיעים ואנשי עסקים אשר יפתחו דלתות ליזם במהלך חיי המיזם.

נקודת מבט רחבה על המיזם

עם Seedbiz היזם אוחז ביתרון משמעותי ע"י ליווי של צוות מגוון שמתאגד לטובת הצלחת הסטארט אפ ומשפר את סיכויי הצלחתו.

שקט תעשייתי

אחד האתגרים שיש כיום ליזמים הוא מציאת אנשי מקצוע וספקים ממקורות שונים, עם Seedbiz היזם מקבל שקט תעשייתי בכך שהוא מקבל גורם אחד שנותן לו מענה לכל צרכיו.

יזם, אם אתה רוצה שהסטארט-אפ שלך יצליח,
עלייך לעבוד ולהיראות מקצועי בעיני השותפים והמשקיעים הפוטנציאלים למיזם שלך וגם בעיני סביבתך, ולכן עלייך לעבוד עם מומחים.