מצגת משקיעים
מהי מצגת משקיעים?
הקמתם מיזם מדהים, גייסתם צוות של תותחים אחד אחד, הפקתם One Pager (תקציר מנהלים) שמעורר עניין בכל מי שנחשף אליו – ועכשיו הגיע הזמן לפגישה הגורלית עם המשקיע שייתכן ומפרידה ביניכם לבין גיוס הון מוצלח שישפר את הסיכוי לבנות ולשדרג את הסטארטאפ ולהביא אתכם לאבני הדרך הבאות.
במצגת המשקיעים נמצאים כל הנתונים והיתרונות שהמשקיעים רוצים לדעת על המיזם שלכם והיכולות שלו – והיא תלווה אתכם בכל פגישה חשובה.
לשאלות ופרטים נוספים
איך אנחנו נבנה לכם מצגת משקיעים איכותית?
הבעיה הפתרון
ביחד נבין מהי הבעיה שהמיזם פותר, איך אתם תפתרו אותה בדרך אפקטיבית, ומהם היתרונות שאתם מביאים לשולחן.
נציג את הנתונים הבולטים משוק היעד אליו הסטארט-אפ מכוון במטרה להציג שוק אטרקטיבי למשקיע הפוטנציאלי.
מתחרים
נבנה טבלת השוואת מתחרים שתציג את היתרון התחרותי והמבדל של הסטארט-אפ.
חזון
נייצר חזון שייעזור למשקיעים ולקוחות פוטנציאליים לדמיין איפה החברה תהיה בעוד מס' שנים.
מודל עסקי
נבין מהי הבעיה שהמיזם פותר, איך אתם תפתרו אותה בדרך אפקטיבית, ומהם היתרונות שאתם מביאים לשולחן.
נציג במצגת איך צעד אחר צעד הסטארט-אפ מתכוון לממש את המטרות העסקיות והפיננסיות שלו.
פיננסי
נציג את היעדים הכמותיים של הסטארט-אפ. לדוגמא: יעדי מכריות ומשתמשים.
ההצעה למשקיע
נבנה הצעה למשקיע שתכלול את גובה הגיוס, מטרות הגיוס, שווי החברה ולמה שווה להשקיע דווקא היום (הנעה לפעולה).
למה אני צריך מצגת משקיעים?
השקעתם כל כך הרבה – אל תתנו למאמץ שלכם לרדת לטמיון.
יזמים רבים הצליחו להגיע לרגע הגורלי, אך בגלל שהם לא התכוננו מראש עם מצגת טובה, הכל נפל ולעתים – גם נשרף. בנוסף, הצגה אל מול משקיע היא רגע מותח ואפילו מרתיע, וכדאי שיהיה לצידכם כלי שיאפשר לכם להימנע מבלאק אאוט ולהעביר את הרעיונות שלכם בצורה חלקה יחסית. בנוסף, תוכלו להשתמש במצגת כדי להעביר את הרעיונות שלכם בקלות וביעילות.
חשוב לציין שישנם גם מיזמים אשר הבינו את חשיבות המצגת אך שכחו שגם דרך ההצגה שלה קריטית – החל מהעיצוב עצמו ועד למבנה שלה. לכן, אתם לא רק צריכים מצגת משקיעים – אתם גם צריכים מצגת משקיעים טובה ולהבין איך להציג את הרעיון שלכם מהר וברור ככל הניתן – אף משקיע לא אוהב להרגיש ששורפים לו את הזמן.
למה כדאי לכם ליצור מצגת משקיעים עם Seedbiz?
כל אחד מהמומחים שלנו עבד עם אינספור מיזמים ומשקיעים, והוא מבין בדיוק מה אתם צריכים להציג כדי לייצר התעניינות ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם במהלך הצגת הפתרון שהשקעתם בו כל כך הרבה. אנו מבינים את חשיבות הרגע ואת היכולת של מצגת טובה להשפיע לטובה על הפגישה ועל הרושם הכללי שיתקבל מכם. לכן, אנו נעשה הכל כדי לבנות מצגת מרשימה בכל פרמטר – החל מהאלמנט העיצובי ועד לתוכן עצמו, הבנת הרעיון והפוטנציאל שלכם, ועד כמה שווה להשקיע בכם ולמה.
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אבל העובדה שהצלחנו לגייס ללקוחות שלנו מעל 50 מיליון מוכיחה שאנו מבינים מה המשקיע רוצה, מצליחים לתפוס את העין ומייצרים מצגת ממוקדת שמבינה שלמי שאתם עומדים מולו אין זמן והוא רוצה להבין כמה שיותר, וכמה שיותר מהר. בנוסף, אנו מעסיקים מומחי UI/UX ועיצוב אשר יודעים לייצר מצגות מרהיבות שיחזקו לכם את הביטחון ויעזרו לכם להציג את הרעיון בצורה יעילה יותר מאי פעם – בנוסף לסימולציות אותן אנו עורכים בכדי להכין אתכם ב-100% ולהשאיר את החששות מאחוריכם.
דבר המומחה
שאלות ותשובות
למה אני צריך מצגת משקיעים מלכתחילה?
המשוואה מאוד פשוטה – אם אתם רוצים להיכשל בפגישה שלכם עם המשקיע כבר מהרגע הראשון, תגיעו בלי מצגת. למעשה, אלא אם כן אתם יזמים מוכרים ומוערכים בתעשייה, הגעה לפגישה עם משקיע ללא שום מצגת תתפרש ברוב הפעמים כזלזול ותשרוף אתכם במהירות – ולא רק אצל המשקיע הספציפי. אם אתם רוצים להצטייר כיזמים רציניים ולא לבזבז את הזמן של המשקיע ושלכם, אתם חייבים מצגת, נקודה.
יש לי One Pager. זה לא מספיק?
האם טריילר מספיק כדי לדעת מה קורה בסרט? בוודאי שלא. תקציר מנהלים הוא שער הכניסה שלכם לפגישה עם המשקיע והוא משמש כסנן ראשוני (לכן הוא כל כך מתומצת), כשאתם כבר מגיעים לפגישה המיוחלת, יש לצד השני שאלות ורצון להבין לעומק מה אתם עושים, איך אתם עושים את זה ומה אתם רוצים ממנו.
כמה שקופיות יש במצגת ממוצעת?
כמות השקופיות משתנה ממיזם למיזם, סגמנט לסגמנט ואיזה שלב אתם, אבל בד"כ התשובה הממוצעת נעה בין 12 ל-15 שקופיות.
האם אתם מכינים מצגות בכל השפות?
בוודאי, אנו נפיק עבורכם מצגות בכל שפה או במגוון שפות לבחירתכם, המתרגמים שלנו לא רק יודעים לבצע תרגומים איכותיים – הם גם מבינים את השיח הנדרש ואת ההבדלים התרבותיים שיכולים לעשות את כל ההבדל.
אני יכול להפיק מצגת אצל ספק חיצוני, למה לי לעשות זאת אצלכם?
תוצאות – הלקוחות שלנו גייסו השקעות ממשקים רבים.
סימולציות והכנה להתנגדויות – אנחנו מכינים את היזם להצגה בפני המשקיע בצורה האופטימלית.
זמן – ההתנהלות ב-One Stop Shop תחסוך לכם הרבה ממנו ותאפשר לכם לקבל תהליך מסונכרן ויעיל הרבה יותר.