המהנדס והדוגמן שמבצע מהפכה בשיווק האינטרנטי עבור צרכנים ומשפיענים – טל קרברושיץ’

טל קרברושיץ' - מיסד ffili

טל  קרברושיץ’, בן 27, לא עוצר לרגע. בזמן שהוא לומד לתואר שני בהנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב, הוא גם דוגמן מצליח, שנמצא בעשייה עם המותגים הגדולים ביותר בישראל – מקסטרו ועד אדידס, לא פחות. לצד כל זה, הוא לקח את העולם הדיגיטלי צעד נוסף קדימה, נכנס לעולם היזמות והחל ביצירת פלטפורמה חדשה שנועדה לשדרג את החוויה של קניות אונליין באמצעות שיטת האפיליאציה – שיווק שותפים

מראיינת וכותבת: דניאלה סיידוף “כאוס מדיה”

קרברושיץ’, שמצא את עצמו בין שני עולמות – אחד טכנולוגי ואחד יצירתי – מספר: “אני נמצא בצומת של שני תחומים מאוד שונים. מצד אחד אני מהנדס חשמל, מצד שני דוגמן עם קשרים ישירים לעולם האופנה והמותגים הפועלים כיום רבות בדיגיטל”.

החיבור בין שני העולמות לא רק מעניק לו יתרון, אלא גם מאפשר לו להביט על העולם בצורה שונה. מצד אחד, הוא מבין את הכוחות הטכנולוגיים שמניעים את העולם הדיגיטלי ומצד שני הוא חי ונושם את תעשיית הדוגמנות עם המותגים הגדולים ביותר, שמגיעים אליו פעמים רבות דרך הרשתות החברתיות. הידע שצבר בעולמות אלו הביא אותו ליצירת פלטפורמה חדשה שהולכת לעשות מהפך עבור צרכנים ומשפיענים כאחד. 

מה זה בכלל אפיליאציה?

“בפשטות, אפיליאציה היא שיווק שותפים. אם יש לכם עוקבים ברשתות החברתיות ואתם מקדמים מוצר או שירות, אתם יכולים להרוויח עמלות על כל מכירה שנעשית דרך קוד קופון או קישור שפורסם על ידכם. טל מסביר את זה כך: “משפיענים משתפים את קוד הקופון או הקישור שלהם ובמידה והקהל שלהם קונה – הם מקבלים עמלות. מדובר בעסקת win-win ששני הצדדים נהנים ממנה”.

החיפוש אחר קופונים: סיפור של תסכול

כחלק מהתהליך הזה, החיפוש אחר קופונים הפך לפופולרי מאוד, אבל גם מייצר על הדרך תסכול לא קטן.  קרברושיץ’ מסביר את הבעיה כך: “הקהל התרגל שצריך לחפש קופונים והם מוצאים את עצמם מבלים שעות על טיקטוק, אינסטגרם או גוגל ומסיימים את החיפוש פעמים רבות עם קוד קופון שפג תוקפו או קוד שלא עובד”. מדובר בבעיה שמוכרת מאוד לצרכנים והיא גורמת להם להתייאש מהחיפוש אחר ההנחות. 

פתרון חדש: איך פלטפורמת ffili תשנה את הדרך בה אנחנו קונים ברשת

עבור הבעיה של הצרכנים והמשפיענים פיתח טל פתרון חדש – פלטפורמת ffili, שהיא למעשה מערכת שמאגדת את כל הקודים וההטבות במקום אחד ומאפשרת לחפש אותם בצורה אינטואיטיבית יותר. “המערכת שיזמתי מקלה על הצרכן ומאפשרת לו למצוא את ההנחות שהוא רוצה בצורה הרבה יותר קלה. במקום שצרכן יכנס לכל אתר או יחפש ברשתות החברתיות, הוא יכול לגשת לפלטפורמה אחת ולמצוא את ההטבות שרלוונטיות לו” מסביר טל. 

יתרון נוסף של הפלטפורמה, שהצרכן לא חייב לדעת מי המשפיען שמפרסם את ההטבה, הוא יכול פשוט לחפש את המוצר שהוא מעוניין בו ולמצוא את כל הקודים הרלוונטיים אליו, ללא מאמץ מיותר.

ואיך הפלטפורמה מטיבה עם המשפיענים?

המשפיענים לא רק נהנים מעמלות על מכירות, אלא גם מקבלים באמצעות ffili מידע חשוב על הקהלים שלהם. “המשפיענים מקבלים תובנות משמעותיות על איזה קהלים נחשפו להטבות שלהם, כמה אנשים לחצו על הקישור ואיזה הטבות הכי פופולריות” מסביר טל. מדובר בנתונים שמסייעים למשפיענים לייעל את הקמפיינים שלהם ולהגיע לאנשים הנכונים. 

איך הפלטפורמה משנה את הכללים לעומת מה שקורה כיום?

ההבדל המרכזי בפלטפורמת ffili הוא שכולה מבוססת על חוויית משתמש אינטואיטיבית. “לא צריך יותר לחפש קוד קופון באתרי צד ג’ או לפתוח כל פוסט של משפיען. אנחנו מביאים את כל הקופונים למקום אחד, כל אחד יכול לבחור את ההנחה שמעניינת אותו ולקנות מבלי להרגיש שהוא מחפש זמן רב” מסביר טל. “בנוסף, המשפיענים יכולים לשתף את הקוד שלהם בצורה נוחה הרבה יותר ובסופו של דבר גם לקבל את הקרדיט בצורה מסודרת ומדויקת”.

ffili – המהפכה בעולם האפיליאציה

הפלטפורמה של טל עדיין נמצאת בשלב השקת המוצר הראשוני, אך כבר יש הרבה התרגשות מסביב. “אנחנו רק חודש מההשקה, אבל המשפיענים כבר מוכנים והקהל מחכה לנו” אומר טל. בעזרת שיתופי פעולה עם שמות גדולים בתעשיית הדיגיטל, ffili מבטיחה להיות השחקן החדש שיכניס סדר בעולם האפיליאציה וימשיך לצמוח גם מחוץ לישראל.

“החזון שלי, שכולם ייהנו מהפלטפורמה, שהמשפיענים יהיו מתוגמלים בצורה הוגנת ושצרכנים ייהנו מקניות קלות, משתלמות ונוחות יותר” מסכם טל .

נראה כי ל- ffili יש עתיד מבטיח וההצלחה שלה עשויה לשנות את הדרך בה אנשים קונים ומוכרים ברשתות החברתיות. אז אם אתם משפיענים שרוצים להצטרף למהפכה של ffili, השאירו פרטים כאן למטה וטל יחזור אליכם. 

שתפו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *