מיתוג חזק הוא שם המשחק
אבירן כהן

מיתוג חזק יכול להיות המפתח שלכם להצלחה עסקית

כיום כל עסק יודע שמיתוג חשוב מאוד לעלייה במספר הלקוחות לקנייה, ומעלה את הסיכוי שהצרכן יעדיף מוצר או שירות של עסק מסוים על פני אחד אחר. מותג חזק מרתיע מתחרים, ומהווה חסם כניסה אל השוק שבו הוא נמצא.

אסטרטגיה שיווקית
דניאל קוגלר

מאחורי כל עסק מצליח, עומדת אסטרטגיה שיווקית נכונה

חברות רבות מקיימות פעילות שיווקית ללא אסטרטגיה ברורה, ומוצאות את עצמן בתוך ים של עבודה, מבלי להבין מדוע הן לא מצליחות לעמוד במטרות וביעדים שהגדירו לעצמן. פעולות שיווק ללא תכנון ומחקר מוקדם עלולות להביא להוצאות כספיות מיותרות, בזבוז של זמן ואיבוד לקוחות פוטנציאליים ולכן, אסטרטגיה שיווקית חיונית לכל עסק שרוצה להגשים את כל מטרותיו.

קידום אתרים אורגני
אבירן כהן

מה זה קידום אתרים ולמה זה חשוב?

אין ספק כי עולמנו הדיגיטלי הולך ומתרחב, בזמן שהאפשרויות עבור מיתוג ושיווק חברה או מוצר הולכות ונעשות רבות יותר והאוקיינוס הדיגיטלי, גם הוא עמוק מאי פעם. קידום אתרים מתבקש מכיוון והנתיב הזה של עולם דיגיטלי, לא הולך להיפסק בקרוב ואם אתם לא ברשת, אתם פשוט לא קיימים (אלא אם כן אתם מכולת שכונתית, כמובן). אז מה זה בעצם קידום אתרים (SEO)? אז לשאלה: “מה זה קידום אתרים”? – התשובה היא שיפור האתר באופנים רבים ומבחינות שונות ומגוונות (אופטימיזציה, תוכן, קוד ועוד) בכדי שהאלגוריתם של גוגל, בעת סריקת אתרים חדשים ואתרים אשר חווים עדכונים כאלו ואחרים, ייתקל באתר ו”יגיד לעצמו” משהו

אתר אינטרנט
יואב קוגלר

למה אתר אינטרנט חשוב לכל עסק?

אני שמח שהצטרפתם למיליוני אנשים, השואלים את עצמם מדי יום את השאלה: “למה אתר אינטרנט חשוב כל כך עבור העסק שלנו?”. צריכים בניית אתר לעסק? שואלים את עצמכם “מה זה בכלל דף נחיתה ואיך הוא קשור?” הנה קצת מידע שיעשה לכם סדר בראש על מנת להסיר את הערפל סביב הנושא, ראשית אציין כי קיימות המון סוגיות ומרכיבים בנושא של בניית אתר אינטרנט עבור העסק, אך על ידי שכירת נותני השירותים הנכונים שיטפלו בעסק שלכם כחבילה אחת כוללת, החיים עשויים להיות הרבה יותר קלים עבורכם.  לפעמים, עדיף לתת לחברה אחת לטפל בנושא של בניית אתר, עיצובו, קידומו בגוגל וכו’. במקרים אחרים,

מיתוג עסק
אבירן כהן

למה חשוב מיתוג לעסק?

בעלי עסקים רבים סמוכים ובטוחים כי מיתוג העסק הוא רק לוגו מדויק, כאשר למעשה ההיפך הוא הנכון והעובדה שיש לחברה לוגו, ממש לא הופכת אותה למותג ועל כך אני הולך להתעכב מספר דקות.  מיתוג נכון, שיווק עדכני וחדיש והובלת המוצר עד הפיכתו למותג שובר שווקים, הם לא עניינים של מה בכך ודורשים את מירב תשומת הלב הממתגת. יש לוגו כבר? עדיין לא? המידע הבא עשוי להועיל לכם בין כה וכה. קודם כל, לוגו הוא סימן הזיהוי של המותג, זה נכון. אבל הוא רק חלק מתוך המושג המופשט, אך מאוד מוחשי שנקרא מיתוג. מיתוג, הוא בסופו של דבר מכלול של אלמנטים