שלב #1
שלב #2
שלב #3
שלב #4
שלב #5
שלב #6

מרעיון

למוצר ומכירות

מיזמי טכנולוגיה

המסלול “מרעיון למוצר ומכירות” עבור מיזמים טכנולוגיים עוצב בקפידה על ידי צוות של יזמים, משקיעים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, במטרה להוביל את המיזם שלך משלב הפיתוח הראשוני ועד להצלחה בשוק עם מכירות והכנסות יציבות. השירות שלנו מותאם במיוחד למיזמים בתחום האפליקציות והתוכנה, ומספק תמיכה מקיפה בכל שלב בתהליך, מקידום המוצר ועד יציאה מוצלחת לשוק.

במהלך התהליך, תעבוד עם שישה אנשי מקצוע מנוסים, שכל אחד מהם מביא עמו ידע מעמיק בתחום ההתמחות שלו. יחד, הם ייצרו עבורך את מעטפת הליווי האופטימלית, שתסייע להוציא את המיזם שלך לשוק בצורה מקצועית, מוכנה וממוקדת לצמיחה והצלחה.

לשיחת ייעוץ

שלב #1

תכנון עסקי-פיננסי

בשלב הראשון, נתמקד בהגדרת האסטרטגיה העסקית והפיננסית של המיזם, כולל יצירת מפת דרכים ברורה שתלווה אותך בכל שלב. נעבוד על בניית תכנית עסקית מפורטת שכוללת גיוס שותפים, משקיעים, זיהוי שווקים וקהלי יעד, בידול המיזם, הגדרת מודל פיננסי, יעדים ותקציב. 

השלב כולל

מחקר שוק ומתחרים גלובלי ע"י אנליסט

תוכנית אסטרטגית

תחזית פיננסית

שלב #2

אפיון מסכים ועיצוב מוקאפ אפליקציה / אתר

בשלב זה, נעצב את המוקאפ הראשוני של האפליקציה או האתר. אפיון זה ישמש ככלי מצוין להמחשת המוצר בפני משקיעים, שותפים פוטנציאליים ולקוחות עתידיים. המוקאפ יכיל את המסכים המרכזיים ויציג את חוויית המשתמש, כך שיתאפשר לכלל הגורמים להבין כיצד המוצר יפעל בשטח.

שירותים רלוונטיים לשלב

איפיון פונקציונלי

עיצוב מסכים

יצירת מוקאפ אינטראקטיבי

שלב #3

הכנת תוצרים לגיוס משקיעים ושותפים אסטרטגיים

בשלב זה, נרכז את כל התוצרים הנדרשים להצגת המיזם בפני משקיעים ושותפים אסטרטגיים. המטרה היא להציג את המיזם בצורה הברורה והמשכנעת ביותר, ולהעביר את הערך המוסף של המוצר בצורה שתשדר מקצועיות וביטחון. התוצרים שייכנו כוללים את הכנת מצגת משקיעים מקצועית, יצירת מסמך One Pager שיספק סקירה תמציתית וממוקדת, שיכלול את כל הנתונים הקריטיים שיביאו את המיזם שלך לשלב הבא.

השלב כולל

הכנת מצגת משקיעים

הכנת One Pager

שלב #4

הכנת היזם לפגישות עם משקיעים ושותפים פוטנציאליים

הכנה טובה לפגישות משקיעים היא קריטית להצלחה. בשלב זה, אנו עובדים איתך על כישורי הצגת המיזם, מחדדים את המסרים המרכזיים ומסייעים בהכנה לענות על שאלות נפוצות ומורכבות שהמשקיעים עשויים לשאול. נוודא שתגיע מוכן עם ביטחון עצמי ויכולת להעביר את החזון והפוטנציאל של המיזם.

השלב כולל

הגדרת תנאי ההצעה למשקיע / שותף

החל מהגדרת מנגנון ההשקעה דרך הגדרת מינ' יחידת השקעה, התמורה למשקיע (האחוזים שהמשקיע\שותף יקבל) ועוד..

סימולציות

הכנה עם היזם לקראת פגישות עם שותפים ומשקיעים פוטנציאלים

שלב #5

מיפוי שותפים / משקיעים פוטנציאליים

בשלב זה, אנו נבצע מחקר מעמיק כדי למפות את הגורמים שיכולים להיות המתאימים ביותר להשקעה או לשותפות עם המיזם שלך. נתמקד במציאת משקיעים או שותפים אסטרטגיים בעלי ניסיון בתחום שלך, ונבנה רשימת אנשי קשר שמכילה את מי שבאמת יכולים לסייע בהגשמת חזון המיזם.

השלב כולל

הגדרת פרופיל

המשקיעים / שותפים הרלוונטים למיזם בהתאם לשלב, לתחום ולסכום שהמיזם מגייס

מיפוי

יצירת רשימה הכוללת את המשקיעים / שותפים הפוטנציאלים ע"י אנליסט עם פרטי קשר

שלב #6

מיתוג יזם והרחבת נטוורקינג לקראת פניות לגורמים פוטנציאליים

השלב האחרון מתמקד בבניית המוניטין שלך כיזם בתחום, וביצירת רשת קשרים (נטוורקינג) לקראת גיוס הון ופנייה לגורמים פוטנציאליים. אנו מסייעים במיתוג אישי, ביצירת פרופיל מקצועי מרשים ובהרחבת המעגלים העסקיים, כך שתוכל לגשת למפגשים עם משקיעים ושותפים מתוך עמדה של חוזק ואמינות.

השלב כולל

שדרוג עמודי לינקדאין

הקמה, ניסוח תוכן שדות הפרופיל והכנת פוסטים עבור הפרופיל האישי של היזם ועמוד החברה

הרחבת חיבורים

הרחבת כמות החיבורים של היזם לבכירים וגורמים רלוונטיים בתעשייה

שלב #7

אפיון MVP - פונקציונלי וטכנולוגי

בשלב זה, אנו מבצעים אפיון מעמיק של המוצר הראשוני (MVP) שמיועד ליציאה ראשונית לשוק. האפיון כולל את כל הפונקציות המרכזיות שצריכות להתממש במוצר, כמו גם את ההיבטים הטכנולוגיים שיבטיחו שמישות, יציבות ואיכות המוצר.

השלב כולל

אפיון פונקציונאלי

נגדיר את כל הפונקציות החשובות של המוצר שהן הכרחיות כדי לייצר את גרסת ה-MVP. נתמקד בקביעת מה יכולות להיות התכונות המרכזיות שמביאות ערך מוסף למשתמש, ונמנע משימוש בפיצ'רים מיותרים שיכולים לעכב את ההשקה. כל פונקציה תעבור תהליך של בחינה והתאמה, כך שנוכל לוודא שהיא תואמת את הצרכים של קהל היעד.

אפיון טכנולוגי

נתכנן את המרכיבים הטכנולוגיים של ה-MVP, נבחר את הארכיטקטורה המתאימה ואת הטכנולוגיות שיאפשרו לנו לפתח את המוצר בצורה היעילה ביותר. בשלב זה, נוודא שהפיתוח יהיה גמיש, שקל להרחיב אותו בשלב מאוחר יותר, ושיתמוך בחדירה לשוק בצורה חלקה.

שלב #8

פיתוח MVP

לאחר שהגדרנו את הפונקציות והדרישות הטכנולוגיות של המוצר, בשלב זה מתחיל תהליך הפיתוח של ה-MVP עצמו. זהו המוצר הראשוני שישוחרר לשוק לצורך פיילוט, והוא צריך לכלול את הפיצ’רים המרכזיים מבלי להתפזר לפיצ’רים נוספים או מורכבים מדי.

השלב כולל

פיתוח טכנולוגי

יצירת הגרסה הראשונה של המוצר, כולל פיתוח כל הרכיבים הטכנולוגיים שתוכננו בשלב האפיון. נעבוד עם צוות פיתוח מנוסה כדי להבטיח שה-MVP יהיה יציב ויעמוד בציפיות המשתמשים הראשוניים.

בדיקות איכות

במהלך הפיתוח, נבצע סדרת בדיקות כדי להבטיח שהמוצר מתפקד בצורה תקינה, ושאין בעיות טכניות או תקלות שעלולות להפריע לחוויית השימוש.

הכנה לפיילוט

המוצר מוכן עבור פיילוט ראשוני בשוק, והצוות יתכונן להוציא את ה-MVP ללקוחות פוטנציאליים שיבצעו את הבדיקות הראשוניות.

שלב #9

פיילוט ויציאה ראשונית לשוק

כעת, עם ה-MVP מוכן, המיזם יוצא לשוק עם גרסה ראשונית של המוצר עבור קבוצה מוגדרת של לקוחות או משתמשים. מטרת השלב היא לבחון את המוצר בתנאים אמיתיים, לאסוף משוב מהלקוחות ולבצע שיפורים לפני השקה רחבה.

השלב כולל

השקת המוצר לקהל היעד

המוצר מושק עבור קבוצה מוגדרת של משתמשים שהוגדרו מראש בשלב המיפוי של קהל היעד. קבוצת יעד זו כוללת לקוחות פוטנציאליים שהיו מעורבים בתהליך הפיתוח או נבחרו בהתבסס על צרכים ספציפיים של המיזם.

איסוף פידבק

נבצע סקרים, ראיונות ומשוב ישיר מהמשתמשים כדי להבין את חווית השימוש, לזהות בעיות פוטנציאליות ולבחון את הביקוש למוצר. המטרה היא ללמוד כמה שיותר על הצרכים, הציפיות והבעיות שהמוצר עשוי לפתור.

התאמות ושיפורים

לאחר קבלת המשוב, נבצע שיפורים והתאמות במוצר במטרה לשדרג אותו ולהתאים אותו טוב יותר לצרכים של המשתמשים. שיפורים אלה יאפשרו למוצר להגיע מוכן לשלב של יציאה לשוק בהיקף רחב יותר.

M 0 $
סך גיוסי הון במיזמים שליווינו
M 0 $+
שווי החברות שליווינו
0 +
פגישות התקיימו בין יזמים לגופי השקעה

למה לקוחות קבוצת Seedbiz מצליחים יותר?

לאורך השנים הקמנו חברות ופעילויות מגוונות המעניקות ללקוחותינו מענה מלא ואיכותי
לכל הצרכים שלהם בדרך להשלמת המטרות העסקיות והיזמיות שלהם.

קבוצת סידביז - Seedbiz Group
קבוצת סידביז - Seedbiz Group

כמשקיע שנוהג להשקיע בעיקר במיזמים טכנולוגיים, המסלול של Seedbiz מהווה כלי חשוב ומקיף ליזמים. הליווי המקצועי וההכנה המעמיקה שמספקת החברה מבטיחים שהמיזם יגיע לשוק בצורה מוצלחת ומוכנה לשלב המכירות והצמיחה.

עמוס טלמור
לשיחת ייעוץ

קהילת היזמות של Seedbiz

קהילת היזמות של ישראל מזמינה אותך להצטרף לפעילות רחבה לטובת יזמי הסטארטאפ ניישן בה תהנו מהעשרות, למידה, פודקאסטים, פרסום כנסים, חיבורים עסקיים, סקרים ועוד….

הכנסים שלנו

איך משקיעים עובדים וחושבים?

גיא קצוביץ' - Partner @ FUSION VC
Play Video

רישום פטנטים וקניין רוחני

גדי בנט - Partner @ Paulina Ben-Ami
Play Video

מענקי רשות החדשנות בשנת 2024

מור כהן - מומחית למענקי רשות החדשנות
Play Video
לשיחת ייעוץ