אנבלה – משאבת חלב האם שתגרום לך לחייך

המוצר אנבלה - משאבת חלב אם
בחרתי השבוע לראיין איש שיווק ויזם בנשמתו – סניה ולדברג. חלקכם מכירים את השם שלו, סניה הוא אחד מאנשי השיווק הותיקים במדינת ישראל, סניה היה אחד הקמפיינרים בבחירות של אביגדור ליברמן ומשה פייגלין אך לדעתי אתם נזכרים בשם דווקא מסיטואציה אחרת.

סניה ומאשה ולדברג יזמו את מיזם "אנבלה" – משאבת חלב אם המדמה יניקה של תינוק, ששואבת יותר חלב מכל שאר המשאבות ומפחיתה את הכאב והנזק לאם. השניים השתתפו בתכנית "הכרישים" והצליחו לקבל השקעה מ-2 כרישים – יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי – כמיליון שקלים בתוכנית.

לאחר מכן, הוסיפו הכרישים עוד מיליון דולר, ויחד איתם הצטרף להשקעה בסיבוב השני גם המשקיע האגדי זוהר גילון. בין שני סבבי ההשקעה, הצליחה החברה להגדיל את השווי שלה ביותר מפי 2.

כפי שאני יודע מניסיוני, מאחורי כל חברה עומדים בני אדם עם סיפור יפה, היה לי רצון עז לשמוע על הסיפור של סניה ומאשה ויזמתי איתו פגישה.

סניה, שאלת השאלות: איך הכל התחיל ואיך אתה כגבר מצאת את עצמך במיזם שכולו לנשים?

"יום אחד כאשר הבת שלי אניה (אנבלה השם המלא) הייתה בת חצי שנה, פנתה אלי אשתי מאשה ושאלה אותי "סניה, אולי תבנה לי משאבת חלב שמדמה תינוק?" , באותם זמנים היינו הורים טריים ומאשה הייתה פעילה ודומיננטית בלא מעט פורומים של אמהות טריות וטענה שלא מעט אמהות סובלות מכאב מאוד עז בזמן ההנקה, ושהמשאבות בכללי לא יעילות. הבנתי שאין מוצר כזה, ולכן יש פה הזדמנות לעשות אחלה עסק.

הבנתי שמדובר במוצר פיזי ולכן בשלב ראשון פניתי למהנדס מאוד מוכשר שאני מכיר, האמנתי מאוד במיזם, האמנתי מאוד באשתי ומהצורך שהיא העלתה והחלטתי שאני מלווה את הדבר הזה ולוקח את המוצר לסטארטפ עובד, מייצר ומצליח.

כשפניתי לאותו מהנדס תוך יממה הוא חזר אלי עם סקיצה ונתתי לו GO! אותו מהנדס הוגדר כמייסד והתחלנו לפתח את משאבת החלב שקראנו לה על שם הבת שלנו – "אנבלה".

מאשה ולדברג

בתמונה: מאשה ולדברג 

מהי כוונתך ל"GO" ?

"בשלב ראשון רציתי להגן על המוצר לכן התחלנו הליך רישום פטנט והוצאת אבטיפוס, כמו כל מיזם, השקענו ממיטב כספינו תחילה בדברים חשובים אלו ולאחר מכן עלינו לקמפיין מימון המונים באינדיגוגו, הקמפיין הצליח יותר מהמצופה.

לאחר מכן המוצר נכנס להליך בטא. האמת שהוא לקח לנו די הרבה זמן אך היינו חייבים לבצע לא מעט בדיקות. הצלחנו לפתור לחלוטין את בעיית הכאב וחוסר הנעימות, ושאבנו הרבה יותר חלב מהמתחרים, זה לקח זמן להגיע למוצר מושלם.

בדיעבד, אחרי שדיברנו עם חברות קיימות בשוק, מסתבר שלקח לנו בול הזמן שהיה לוקח להם (לפי הערכות שלהם). רגע לפני הגשת ה-PCT ואחרי שהיה אבטיפוס בסיסי, הגענו למסקנה שהגיע הזמן למנות מנכ"ל מקצועי שיקח את החברה מעכשיו ואילך ויוביל אותה למקומות שהיא חייבת להיות. זאת הייתה אחת ההחלטות הכי טובות בעסק!"

ספר לי קצת יותר בהרחבה על ההשקעה מה"כרישים" 

"מאשה ואני הגענו לתכנית "הכרישים" בטיימינג נכון עסקית. היינו באמצע גיוס , ולהביא עוד 2 "סופרסטארים" כמשקיעים לפרוייקט היה יכול להיות בונוס ענק. יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי קיבלו את ההחלטה להשקיע ב"אנבלה". לא רק הם החליטו להשקיע אלא עוד כמה משקיעים לפניהם ואחריהם. ללא ספק תכנית ה"כרישים" נתנה בוסט אדיר ל"אנבלה".

כיום, כבר יש עיצוב מוכן ואנחנו לקראת הטסטים על המוצר הסופי, פנו אלינו מעל 50 מפיצים מכל העולם כבר. ארה"ב היא היעד המרכזי שלנו אבל יש עוד מדינות שהמפיצים נורא מתלהבים מהמוצר. כמובן "אנבלה" תשווק באונליין וכך כל צרכן שירצה לקנות יוכל". לייצר ולהפיץ את אנאבלה למפיצים שכבר מעוניינים וממתינים למוצר. כפי שציינתי ארה"ב היא היעד המרכזי שלנו וכמובן אנבלה תשווק באונליין מ – Day one."

מאשה וסניה ברגע קבלת ההצעה של הכרישים

בתמונה: סניה ומאשה ולדברג ברגע קבלת ההצעה מהכרישים

סניה, מה הטיפ שאתה יכול לתת ליזמים הצעירים שיושבים בבית ?

חד משמעית להתלוות יד ביד עם יועץ עסקי איכותי, כזה שעבר דבר או שניים בעולם היזמות והעסקים, שניהל חברה, שהוביל חברה, אחד שיודע למזער את הטעויות ולהעניק לכם את הטיפים המהותיים מניסיונו. לא פחות חשוב טרום פעילות לוודא ולבדוק באופן גלובלי האם למוצר יש מקום בשוק שאתם פונים אליו והאם הוא באמת נחוץ.


חברת "אנבלה" ומייסדיה בזמנים אלו עדיין בשלב גיוס מתקדם, החברה טרם קיבלה החלטה האם לצאת לגיוס השקעות המונים בפלטפורמת "פיפלביז" או שמא לסגור את הסבב הנוכחי ממשקיעים פרטיים.

לקבלת מידע נוסף על מנת להיות חלק מ"אנבלה" משאבת חלב האם, בלינק הבא –

לחצו למעבר

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

11 תגובות

  1. הי אני בהריון וצפויה ללדת ביולי 2021
    אשמח מאוד לבשורה שכבר ניתן לרכוש את אנאבלה

    סבלתי מאוד ממשאבות שונות שניסיתי מה שגרם גם להפחתה בכמות החלב

  2. נו מתי היא תצא??????? אני צריכה לחזור עוד מעט לעבודה ולהיכנס לשגרת שאיבותתתתתתתת

  3. שלום,
    אשמח לרכוש משאבה של אנבלה ביוני 2021
    אשמח שתצרו איתי קשר כשיושק המוצר.
    חפר אסתי

  4. אני בשיא שלב השאיבות וזה נעשה סיוט ,אני מחכה למשאבה הזו כ"כ ,מתי אפשר לקנות ואיפה?

  5. היי היכן ניתן לרכוש את המוצר רוצה לשלוח לכלתי הם דתיים וברוך השם כל שנתיים ילד אז ראית הכרישים והתרשמתי מאד
    הייתי רוצה לעשות לה הפתעה תוד אשמח לתשובה

  6. נראה לי שבסוף מה שרוצים לעשות כאן זה אקזיט .
    רק מגייסים כספים ללא הרף , ניסויים בלי הפסקה … ושורה תחתונה עדיין לא מוציאים את המוצר לשוק .
    לא ברור אולי משהו התפקשש בבדיקות ועושה נזק גופני .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומחים של סידביז

"כוחה של קהילה" – כיצד קהילות יזמים מכריעות את עתיד הסטארט-אפים? סיכום שנת 2023

בעולם המהיר של טכנולוגיה ועסקים, יזמים מצליחים מסתמכים לעתים קרובות על קהילות תומכות כדי להניע את המיזמים שלהם קדימה. מאמר זה נועד לסכם עבורכם את שנת 2023 וכל הקרה בקהילה: ההרצאות, קבוצות הוואטספ השונות, החיבורים ובעיקר החתונות היפות שזיהינו שנוצרות. סיכום תמציתי של יזמים שהשיגו אבני דרך משמעותיות במהלך השנה כל זאת באמצעות שיתוף פעולה, משאבים משותפים, קהילה זו הוכיחה את עצמה ככלי להצלחתם הקולקטיבית.

המשך קריאה »
יזם השנה 2023 - תמיר מגן, מייסד ומנכ"ל SPIRITT
המומחים של סידביז

יזם השנה של קהילת IEC מבית Seedbiz הוא תמיר מגן, מייסד-שותף ומנכ"ל SPIRITT

אנו גאים להציג את הבחירה שלנו לתואר "יזם השנה לשנת 2023" – תמיר מגן, מייסד-משותף ומנכ"ל ספיריט (SPIRITT). כבכל שנה באירוע השנתי, שהוא מועד ציון להתבוננות וחגיגת החדשנות, חברי הצוות שלנו ניתחו ושקלו את מגוון הפעילויות וההישגים של כל חברי הקהילה. הבחירה ליזם השנה מתבצעת בהתחשב בתרומה משמעותית לתחום, הישגים בשטח, והובלת מיזמים מוצלחים במיוחד במהלך השנה החולפת.

המשך קריאה »