סמנכ"ל סידביז, ניצן פלג, בפודקאסט שלם על יזמות באוניברסיטה הפתוחה

ניצן פלג מתארח בפודקאסט של האוניברסיטה הפתוחה

בפרק של היום, דיברנו על הסיפור המרתק של ניצן, שתמיד היה אדון לעצמו מבחינת תעסוקה, ולמדנו ממנו שכוח רצון יכול להיות המפתח להצלחה, ששותפות טובה וחזקה יכולה לגבור על כל מכשול וכל אתגר, ושלא חייבים לסיים ללמוד בתיכון, כדי ליזום, ליצור, ולתרום לעולם. בהחלט שווה האזנה!

המנחה – מרום גולדשמידט: מנהל במועדון היזמות בתכנית למנהל עסקים של האוניברסיטה הפתוחה. בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטה הפתוחה, ומצטיין דיקן בתואר שני במנהל עסקים בפתוחה.

האזנה נעימה!

 
שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומחים של סידביז

"כוחה של קהילה" – כיצד קהילות יזמים מכריעות את עתיד הסטארט-אפים? סיכום שנת 2023

בעולם המהיר של טכנולוגיה ועסקים, יזמים מצליחים מסתמכים לעתים קרובות על קהילות תומכות כדי להניע את המיזמים שלהם קדימה. מאמר זה נועד לסכם עבורכם את שנת 2023 וכל הקרה בקהילה: ההרצאות, קבוצות הוואטספ השונות, החיבורים ובעיקר החתונות היפות שזיהינו שנוצרות. סיכום תמציתי של יזמים שהשיגו אבני דרך משמעותיות במהלך השנה כל זאת באמצעות שיתוף פעולה, משאבים משותפים, קהילה זו הוכיחה את עצמה ככלי להצלחתם הקולקטיבית.

המשך קריאה »
יזם השנה 2023 - תמיר מגן, מייסד ומנכ"ל SPIRITT
המומחים של סידביז

יזם השנה של קהילת IEC מבית Seedbiz הוא תמיר מגן, מייסד-שותף ומנכ"ל SPIRITT

אנו גאים להציג את הבחירה שלנו לתואר "יזם השנה לשנת 2023" – תמיר מגן, מייסד-משותף ומנכ"ל ספיריט (SPIRITT). כבכל שנה באירוע השנתי, שהוא מועד ציון להתבוננות וחגיגת החדשנות, חברי הצוות שלנו ניתחו ושקלו את מגוון הפעילויות וההישגים של כל חברי הקהילה. הבחירה ליזם השנה מתבצעת בהתחשב בתרומה משמעותית לתחום, הישגים בשטח, והובלת מיזמים מוצלחים במיוחד במהלך השנה החולפת.

המשך קריאה »