מיתוג חזק יכול להיות המפתח שלכם להצלחה עסקית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כיום כל עסק יודע שמיתוג חשוב מאוד לעלייה במספר הלקוחות לקנייה, ומעלה את הסיכוי שהצרכן יעדיף מוצר או שירות של עסק מסוים על פני אחד אחר. מותג חזק מרתיע מתחרים, ומהווה חסם כניסה אל השוק שבו הוא נמצא. למרות שרעיון של מיתוג חזק שונה מעסק לעסק, הבנה אמיתית שלו תוביל לצמיחה ולהתפתחותו האישית של כל עסק.

איך בנוי מותג חזק?

מיתוג הינו תהליך מתמשך של גיבוש ויצירת התרשמות מעסק, מוצר או שירות. מותג הוא למעשה אוסף של רשמים – חוויות, רעיונות, אסוציאציות הנקשרים בעסק, ויוצרים מעין זיכרון פעיל וחי הנושא משמעות, אודות השירות או המוצר המוצעים.

מותג חזק צריך לשלב בין מספר עולמות: חזון, ייחודיות, איכות, מסר ברור, שיווק ממוקד ומודעות הקהל. אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי ניתן לשנות את המותג במידת הצורך, אך רק לעיתים רחוקות ובמשנה זהירות. שינוי המותג מתחיל מהחברה, אולם מכוון לשינוי האופן בו תופסים הלקוחות את המותג בתודעתם.

אז איך בונים מותג מנצח?

לפני שמתחילים בתהליך המיתוג, כדאי להתחיל בחשיבה שיווקית ארוכת טווח. כלומר, היכן היינו ממקדים את העסק שלנו בעוד חמש שנים מהיום, ומה יהיו השירותים והמוצרים איתם נעבוד. תהליך בניית המותג מוביל בסופו את הלקוחות וקהל צרכנים פוטנציאלי נוסף אל העסק שלכם, בהעדפה על פני המתחרים. אך למרות זאת, זהו תהליך שלוקח זמן.

מיתוג חזק חיוני מאד לכל עסק. מותג חזק יגביר את קצב המכירות, ישכנע, ויחדור לשווקים חדשים. על העסק להיבנות באמצעות מותג מתאים שיכול להתרחב ולהתאים את עצמו להתרחשויות שיתקיימו בעתיד. כאשר המותג מוצלח, המשמעות היא שהוא נמצא בלב ליבם של הלקוחות הקיימים, ונכנס לתודעה אצל צרכנים פוטנציאליים נוספים.

איך תהפכו את העסק שלכם למותג?

נראות –  אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. נראות טובה ומקצועית תחסוך לכם זמן, ותייצר עבורכם לקוחות איכותיים. חשוב להקפיד על עיצוב הסגנון, כגון: לוגו, צבעים, טיפוגרפיה ואריזה, אשר כולם מותאמים. נראות טובה מעניקה ביטחון אישי ללקוח, ומעלה את שם המותג במחשבתם של לקוחות עתידיים כאשר הם מתעניינים בתחום שבו נמצא העסק שלכם.

הקדישו תשומת לב רחבה ללקוחות – נוכחות היא כלי הכרחי כדי שיכירו את השירות או המוצר שהעסק שלכם מוכר. כדי שאנשים יזכרו את העסק שלכם ראשונים כאשר הם מחפשים תחום מסוים, עליו להימצא בתדירות גבוהה במקום שבו קהל היעד שלכם נמצא רוב שעות היממה.  בעידן העכשווי, התפתחותו של העולם הדיגיטלי משכה פנימה רבים מלקוחותינו ולכן, חשוב למתג את העסק באינטרנט וברשתות החברתיות, ולהיות נוכח שם כל הזמן.

גרמו לכך שתמיד יזכרו אתכם – הצפת השוק במגוון מומחים מתחומים שונים, הפך את עולם המיתוג האישי לרלוונטי יותר מתמיד. לכן מלבד הצורך בהתמקצעות ובחשיפה, עליכם ליצור השפעה מתמשכת על קהלי היעד שלכם – תוכלו לבצע זאת באמצעות הדרך שבה אתם מתקשרים ומעבירים את הידע, העשייה והתדמית שלכם. חשוב מאוד – עליכם לזכור שאתם אלה אשר קובעים את החוויות שהלקוח יזכור מכם.

חשבו תמיד על מכירת המוצר או השירות שאתם מספקים – כל עסק יכול להפוך למותג גדול. היכולת בכך תלויה בדרך שבה קבעתם ללכת, בנגישות של המוצר ובעוצמתו. עליכם תמיד לזכור כי עצם הפיכת השירות או המוצר שלכם למותג, אינה מסיימת עבורכם את העבודה, ועליכם להמשיך ולדאוג בכל פעם שהעסק שלכם עונה על צרכי הלקוחות, המשתנים ללא הרף.

אל תנסו להפתיע – מותג יוצר חוויה המשכית וקבועה עבור הלקוח, ותפקידינו הוא להכריע עבורו. לכן עלינו להעניק לו את התחושה הטובה ביותר שאנחנו מאמינים במוצר שאנו משווקים. ככל שנשנה את אופי המיתוג בתדירות גבוה, כך נבלבל יותר את הלקוח ונוביל להפתעה לא נעימה.

סקיצה לוגו מיתוג

לסיכום

היום, כל בעל עסק מבין – מיתוג חזק עסקי נחשב לכלי חשוב להצלחת העסק והוא בהחלט יכול לסייע לעסקים לבדל את עצמם מהמתחרים השונים, ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לבחור דווקא בעסק שלהם על פני אחרים.

על מנת לבנות מותג שייתפס בצורה זהה על ידי אנשים שונים, מותג חי שישקף בצורה המדויקת והנכונה ביותר את העסק שלכם, עליכם להתחיל לשאול מהו העסק שלכם? מיהו קהל היעד אליו אתם פונים? כך, תמשיכו ביצירת אלמנטים חזותיים וייחודיים, המבטאים בצורה טובה את מהות העסק שלכם, ולהתמיד במהלכים עסקיים שנצמדים לליבת המותג.

רוצים למתג את העסק שלכם וליהנות מיתרון ובידול משמעותיים בשוק שלכם? אנו יותר מנשמח לעשות זאת – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יזמות נדל״ן - yg-investments
ניצן פלג

יזמות נדל״ן מתקדמת – הכירו את עומרי גלילי ואת הטיפים ליזמים הצעירים הנכנסים לתחום הנדל"ן

עומרי גלילי, איש עסקים ויזם נדל"ן אשר מאחוריו כברת דרך יפה ומרשימה וכל זאת כשהוא בן 28.
השתחרר מהצבא וקפץ לאוקיינוס הגדול, יצא לשטח, נרשם לאוניברסיטה ופרש לאחר מכן, הפנים דברים בשטח ניהל עסקאות בעשרות מיליוני דולרים ומכיר את רוב צמרת הנדל"ן בישראל. מה דעתו?

המשך קריאה »

חיפוש כתבות:

חיפוש שירותים:

"אל תחכה, הזמן לפעול אף פעם לא יהיה מושלם!"

נפוליאון בונפרטה

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם: