Hyfit – הלוחמים הקרביים שעומדים לשנות את עולם הכושר

Hyfit הלוחמים הקרביים שכבשו את ענף הכושר
Hyfit הלוחמים הקרביים שכבשו את ענף הכושר

כשהתחלתי את יומי הראשון בעולם היזמות לא היה כל כך קשה להסתכל סביב ולזהות מיהם היזמים הצעירים הנחושים שבגיל 23 כבר החליטו לעזוב הכל לוותר על לא מעט דברים שאחרים בגילנו לא מוותרים ולעשות דברים גדולים. את דן גיא ואלעד הכרתי לפני כ-3 שנים, לאחר שגייסנו לחברות שלנו בפלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז". כמו כל סיפור יפה, רציתי באמת להקשיב ולהבין איך עוד תינוק (המיזם – Hyfit) נולד לו, התחיל ללכת ולרוץ.

 
דן, איך למעשה הגעתם לרעיון Hyfit?

"אלעד גיא ואני חברי ילדות מגיל 3, גדלנו בצור יגאל, אוכל לומר לך שאולי זה ישמע תמוה אך אני חושב שהחברות והשותפות החלה מאז, שלושה תינוקות קטנים, תמימים ברמה כזאת שמתכנסים בארגז חול ומקבלים החלטות משותפות מה לבנות" מחייך דן.

"שירתתי בגבעתי, גיא ואלעד בשריון התחלנו להתאמן מאוד חזק כמו כל לוחם קרבי, ראינו שכל התחום והמונח שנקרא "כושר" מתחיל להתקדם ולהיכנס בצורה מאוד אינטנסיבית למודעות של כל העולם ובכללי – כל התחום של רצועות הכושר הלך וגדל, השוק התרחב והיה צפי משמעותי לגדול, זיהינו את זה ופעלנו ישר. בתור חיילים היינו יזמים קטנים ותמיד חלמנו וידענו שנעשה משהו ענק.

אלעד נשאר כמ"פ בצבא, אני נסעתי לחו"ל לעבוד במכירות, גיא למעשה התחיל והקים את Hyfit, לאחר מכן אלעד ואני הצטרפנו כמייסדים לפרוייקט ובכובע ניהולי המתחלק לאחריות תפקיד הבאות:
גיא – מנכ"ל
דן – סמנכ"ל מכירות
אלעד – סמנכ"ל אופרציה"


דן סטריק מסביר לעם ישראל על Hyfit בתכנית בוקר

 
איך פעלתם מבחינה מימונית?

"בשלב הראשון הבנו שצריכים לגייס את ההשקעה הראשונית על מנת להבין כיצד לפתח את המוצר, גיא עשה סבב גיוס בפלטפורמת פיפלביז, ממש באותו זמן הכרתם כשגייסת לפשנגה. גיא הוביל גיוס במטרה ברורה, גיוס שיוביל את החברה למחקר ופיתוח של המוצר שלאחריו – עלייה לקמפיין קיקסטארטר (מכירה מוקדמת של המוצר). הגיוס ההתחלתי גויס בהצלחה רבה.

מיד לאחר הגיוס בפיפלביז הצטרפתי, העברנו את הפעילות ללוס אנג'לס והתחלנו להרחיב את מעגל הקשרים שלנו, עשינו לא מעט פיתוחים שנכשלו, ועוד פעם נכשלו ועוד פעם נכשלו ולמדנו מזה המון, כיום יש פיתוח ברמה מוגמרת לאחר אינספור ניסיונות שנכשלו, כמו שאתה יודע זו הדרך להגיע למוצר מושלם."

 
מדוע למעשה עברתם לתקופה מסויימת ללוס אנג'לס?

"בלוס אנג'לס ערכנו את כל הקמפיין של Kickstarter, הכרנו חבר'ה חדשים שעד עצם היום הזה עובדים איתנו, למדנו את השוק, השקענו את רוב הזמן שלנו בניסוי, טעייה, מחקר ולימוד השוק שלנו שמוערך  בעשרות מיליארדי דולרים בשנה.

למעשה כל המערך והפעילות השיווקית הייתה משם, במהלך השהייה קיבלנו מספר פניות ממשקיעים ישראלים שמעוניינים להשקיע בחברה וחזרנו שוב לארץ לקבל את השקעתם שמסתכמת בכמיליון דולר והמשכנו בפיתוח החברה והמוצר כאן בישראל."

Business Rockstars Los Angelesגיא בר בתכנית Business Rockstars Los Angeles

 
דן, אשמח לשמוע בהרחבה על המוצר שפיתחתם

"פיתחנו מוצרי כושר חכמים המאפשרים לנו להתאמן בכל מקום. מעין מולטי-טריינר חכם, למוצר עצמו יש מאות תרגילים הפונים למנעד רחב של משתמשים בכל הרמות, המוצר עצמו מנטר לנו את האימון ומשדר את כל הנתונים ישירות לאפליקציית Hyfit, חשוב לומר שמעבר לכך חזון החברה הוא לייצר מוצרים חכמים נוספים ושיהיה אקוסיסטם למוצרי כושר חכמים.

אני לא יכול לחשוף כרגע אך Hyfit עומדת להיות חברה שמעניקה פתרונות מעולים לכושר בכל רחבי העולם.

כיום החברה עם 8 עובדים פול טיים, לרבות יועצים בכירים מחברות גדולות, אני מזמין את הציבור הרחב להגיע ולראות את המוצר אצלנו במשרדי החברה שבתל אביב."

אלעד אלקלעי בפעולה
אלעד אלקלעי בפעולה

מהו המסר שלכם ליזמים שכעת יושבים בבית ושוקלים האם לממש את רעיונם או לא?

”Go Big And Go All In, בסופו של יום אנחנו יזמים ואנחנו חושבים בענק, אין באמת סוף לזה, אין סוף לחלומות ואין סוף לגדילה שלך. לגבי האול אין, בסופו של דבר אתה חייב להאמין במה שאתה עושה וללכת על זה עד הסוף לא משנה כמה קשיים יש בדרך."


 

צוות Hyfit היקרים,
סידביז מאחלת לכם המון הצלחה.

את צוות Hyfit תוכלו למצוא במשרדי החברה:
ברחוב דוריאנוב 5, קומה 7, תל אביב.

[email protected]

 

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומחים של סידביז

"כוחה של קהילה" – כיצד קהילות יזמים מכריעות את עתיד הסטארט-אפים? סיכום שנת 2023

בעולם המהיר של טכנולוגיה ועסקים, יזמים מצליחים מסתמכים לעתים קרובות על קהילות תומכות כדי להניע את המיזמים שלהם קדימה. מאמר זה נועד לסכם עבורכם את שנת 2023 וכל הקרה בקהילה: ההרצאות, קבוצות הוואטספ השונות, החיבורים ובעיקר החתונות היפות שזיהינו שנוצרות. סיכום תמציתי של יזמים שהשיגו אבני דרך משמעותיות במהלך השנה כל זאת באמצעות שיתוף פעולה, משאבים משותפים, קהילה זו הוכיחה את עצמה ככלי להצלחתם הקולקטיבית.

המשך קריאה »
יזם השנה 2023 - תמיר מגן, מייסד ומנכ"ל SPIRITT
המומחים של סידביז

יזם השנה של קהילת IEC מבית Seedbiz הוא תמיר מגן, מייסד-שותף ומנכ"ל SPIRITT

אנו גאים להציג את הבחירה שלנו לתואר "יזם השנה לשנת 2023" – תמיר מגן, מייסד-משותף ומנכ"ל ספיריט (SPIRITT). כבכל שנה באירוע השנתי, שהוא מועד ציון להתבוננות וחגיגת החדשנות, חברי הצוות שלנו ניתחו ושקלו את מגוון הפעילויות וההישגים של כל חברי הקהילה. הבחירה ליזם השנה מתבצעת בהתחשב בתרומה משמעותית לתחום, הישגים בשטח, והובלת מיזמים מוצלחים במיוחד במהלך השנה החולפת.

המשך קריאה »