מחקר שוק עסקי

מחקר שוק עסקי הינו תהליך באמצעותו אנליסט עסקי אוסף ומנתח מידע עבור היזם אודות השוק אליו המיזם מכוון וזאת במטרה להרחיב את הידע של היזם ב-3 היבטי ליבה:

1

השוק עצמו

הסביבה העסקית

2

הצורך

צד הביקוש למוצר

3

המתחרים

צד ההיצע

פגישת היכרות
ללא עלות

6 סיבות מדוע יזם חייב מחקר שוק עסקי

1

מידע אשר משפיע באופן ישיר על בניית התוכנית העסקית והאסטרטגית של המיזם למימוש החזון שלו.

2

מידע אשר עוזר לקבל החלטה מושכלת לגבי המודל העסקי (מהיכן המיזם יכניס כסף).

3

מידע פיננסי מכריע והכרחי בתוכנית הפיננסית שתוצג למשקיעים פוטנציאליים.

4

גיוס הון ממשקיעים – כל משקיע מבקש לקבל מידע פרקטי על השוק ולבחון כמה היזם מכיר את הטרנדים, הצמיחה והשחקנים שנמצאים בשוק.

5

גיוס שותפים – כל שותף פוטנציאלי ירצה לראות את ההבנה של היזם בשוק שאליו הסטארט אפ הולך להיכנס.

6

מנטלי – מחקר נותן ליזמים מידע אשר מפזר להם את הערפל ומקנה להם ביטחון בקבלת החלטות.

בסופו של דבר

מחקר שוק עסקי הוא בסיס הכרחי להקמת סטארט-אפ.

מבנה של מחקר שוק עסקי

מבוא

סקירה של השוק

– מאקרו –

סקירה של נושאים נבחרים

– מיקרו –

מתחרים

– 3 מתחרים עיקריים –

מסקנות תובנות

השלבים בתהליך מחקר שוק עסקי

1

פגישת היכרות ואפיון המחקר

2

ביצוע המחקר
ע"י אנליסט Seedbiz

3

פגישת סיכום עם סקירה על המחקר, מסקנות ותובנות.

קצת עלינו

קבוצת סידביז מספקת את כל הפתרונות עבור יזמי סטארט-אפ תחת קורת גג אחת, החל משלב רעיון דרך גיוס משקיעים ועד לחיבורים לשווקים בינלאומיים.