למה אתר אינטרנט חשוב לכל עסק?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אני שמח שהצטרפתם למיליוני אנשים, השואלים את עצמם מדי יום את השאלה: "למה אתר אינטרנט חשוב כל כך עבור העסק שלנו?". צריכים בניית אתר לעסק? שואלים את עצמכם "מה זה בכלל דף נחיתה ואיך הוא קשור?" הנה קצת מידע שיעשה לכם סדר בראש

על מנת להסיר את הערפל סביב הנושא, ראשית אציין כי קיימות המון סוגיות ומרכיבים בנושא של בניית אתר אינטרנט עבור העסק, אך על ידי שכירת נותני השירותים הנכונים שיטפלו בעסק שלכם כחבילה אחת כוללת, החיים עשויים להיות הרבה יותר קלים עבורכם. 

לפעמים, עדיף לתת לחברה אחת לטפל בנושא של בניית אתר, עיצובו, קידומו בגוגל וכו'. במקרים אחרים, אנשים בוחרים "לפרק" ולחלק את המטלות של בניית אתר בין נותני שירותים נפרדים. איש ואישה בשיטותיהם, מה שעובד לכם הרי שזה מצוין. 

המפתח להצלחה זה בניית אתר לעסק?

אתר אינטרנט הוא המפתח כמעט היחידי עבור הצלחה ברשת והובלה למיתוג חזק וחסר פשרות. למעשה, בימינו הצבעוניים והדיגיטליים, ללא אלמנטים כמו: מעצב אתרים מוכשר, דף נחיתה מפתה, בונה אתרים מצוין, מותג חזק ועוד, אנו עשויים פשוט לטבוע באוקיינוס הדיגיטלי השוכן שם בחוץ. 

אני לא טוען שבניית אתר היא הדרך והשיטה והיחידה עבור עסק להתקיים ולבסס פרנסה, אך אין ספק כי בעת חיפוש שירותים כאלו ואחרים, אנשים קודם כל פונים לדוקטור גוגל שיספק את המידע הכי איכותי, עדכני ורלוונטי.

אתם שם כשמחפשים אתכם?

אם אתם אי שם ממוקמים בשכונה קטנה וחמימה, מנהלים חנות פיזית ללא אתר אינטרנט ומצליחים לשים אוכל על השולחן, כנראה שנושא של בניית אתרים אינו רלוונטי עבורכם, לפחות לא בגדר חובה. 

העניין הוא, שמרבית העסקים כיום כבר צורכים אינטרנט וניזונים מאינטרנט באופן שוטף לגמרי ועבור עסקים אלו, קיום של אתר אינטרנט ממגנט וממותג הוא פשוט הכרחי, אין בזה ספק בכלל. מעבר לבניית אתר, קיימות עוד דרכים מגוונות למשוך טראפיק ולקוחות באופן יותר מוכוון שירות / מוצר בודד או השארת פרטים, ביניהם קיימת האפשרות של תכנון ועיצוב דף נחיתה.

מה זה דף נחיתה?

בשל המסרים הפרסומיים הרבים המציפים את הרשת ואת חיי היום-יום שלנו בכלל, בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש בשיטה של דפי נחיתה. דף נחיתה נועד למקד את הלקוח למידע ספציפי כלשהו, לבצע פעולה מסוימת, להירשם לניוזלטר וכדומה. עיצוב דף נחיתה צריך להיות ממגנט בשניות והמידע בו, בדרך כלל, הוא מידע מצומצם למדיי.

מתי כדאי לתכנן דף נחיתה?

לעיתים רבות, עיצוב דפי נחיתה נעשה כאשר דורשים לממן מודעה בתשלום בגוגל או במסגרת קמפיין ממומן ברשת חברתית שיוביל לדף הנחיתה. היות ותשלום על פרסום אינו זול, בעלי עסקים בוחרים לתכנן את המודעה הממומנת כדף נחיתה, אשר יניע לפעולה מיידית.

התכנים בדפי נחיתה בדרך כלל מאוד מצומצמים, נקודתיים וענייניים. הרי אין ממש טעם גם לשלם הרבה כסף עבור מודעה בתשלום, וגם לגרום לגולשים להיכנס לאתר עמוס תכנים ומסרים, לבלבלם ולגרום לנטישתם מהאתר באופן מהיר וחסר תועלת עבור המפרסם.

טיפ קטן מהשרוול:  

כאשר אתם זקוקים לשירות של עיצוב ופיתוח דף נחיתה, זכרו כי בהמון מקרים "המעט הוא יותר"! – יש סיבה כי אנשים בוחרים לעצב דף נחיתה עם מינימום פרטים, הנוטים לבלבל את עין הלקוח מצד אחד, ומדגישים כל אלמנט בעוצמה גבוהה יותר מצד שני.

תהיו חכמים, מינימליסטיים ובעיקר קריאטיביים כאשר אתם באים ליצור דף נחיתה משלכם!

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיפוש כתבות:

חיפוש שירותים: