מה הדרך הטובה ביותר לקדם עסק: אתר או דף נחיתה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

ב-2020 כולם כבר יודעים נקודה פשוטה: אם אתם לא באינטרנט, אתם לא קיימים. לכן, כל עסק שקם כיום (כולל עסק פיזי לחלוטין), דואג כבר בשלבי הקמת העסק לכך שתהיה לו נוכחות דיגיטלית כלשהי. כיום, ישנן 3 אופציות מובילות: מיני סייט, אתר או דף נחיתה. מכיוון שהמיני סייט הוא פחות או יותר שילוב של השניים האחרים, אנו נתמקד במאמר זה אך ורק בהם, ונציג עבורכם את היתרונות והחסרונות של כל אחד בכדי שתוכלו לבצע בחירה מושכלת שתתאים לעסק שלכם באמת.

דף נחיתה או אתר אינטרנט

דף נחיתה

דף זה נקרא כך מפני שהוא היעד אליו "מנחיתים" את הלקוח מקמפיין. דף זה הוא דף יחיד שכל מטרתו היא לשווק מוצר או שירות ולהשיג את היעד (מכירה, השארת ליד, הרשמה וכו') – אם משתמש הגיע לדף ולא ביצע את הפעולה, הדף כשל במשימה. לכן, דפים אלו נחשבים כמאוד ספציפיים, וכוללים אך ורק את המידע הנדרש בכדי שלקוח הקצה יבצע את הפעולה הרצויה.

אם יש לכם שירות אחד או מספר שירותים בודדים, דף נחיתה בהחלט יכול לעשות עבורכם את העבודה. בנוסף, אם אתם מביאים את עיקר התנועה שלכם מקמפיינים ממומנים ו/או צריכים כמות גדולה של מכירות/הרשמות תוך זמן קצר, מומלץ לבחור בדף נחיתה מפני שאחוזי ההמרה שלו גבוהים יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכמות האפשרויות מוגבלת, אין כמעט רלוונטיות ב-SEO (קידום אורגני), וכל שירות או מוצר שאתם מוסיפים מצריך מכם הקמה של דף נחיתה נוסף. לכן, דף נחיתה יתאים יותר לאנשים שצריכים מטרה מאוד מסוימת ו/או לחיזוק בקמפיינים ממומנים.

אתר

האתר ישמש עבורכם בתור הנקודה המרכזית של הנוכחות הדיגיטלית שלכם. בעוד דף נחיתה יתרכז רק באספקט אחד, האתר שלכם יכול להכיל את כל השירותים והמוצרים אותם אתם מציעים, בנוסף למערכות, כלים ויתרונות שונים כמו פורומים, מחשבונים, גלריות, מאמרים ועוד. הפונקציונליות של האתרים רבה, וניתן לשים בו כל מידע שרלוונטי ללקוח ולהציג את הסיפור שלכם בדרך מפורטת. בנוסף, בזכות אפשרויות המידע הרבות, ה-SEO בפלטפורמה זו הרבה יותר מתקדם ותוכלו להביא לקוחות מחיפוש אורגני בגוגל מבלי להוציא כסף על קידום ממומן. 

יחד עם זאת, האתר לרוב מכיל מידע רחב וכללי ופחות ממוקד תת מטרות, ולכן אחוזי ההמרה נמוכים ביחס לאלו של דף הנחיתה. אם זה לא מספיק, האתר שלכם יכול להיות דינאמי, ובו מומלץ לפרסם את העדכונים והחדשות הרלוונטיים. אם אתם פועלים לטווח הארוך, רוצים לתת לקהל שלכם מדיה נגישה בה הם יוכלו להכיר אתכם לעומק ולשמור על קשר ולהביא לקוחות חדשים בדרך אורגנית, אין ספק שאתר הוא נכס דיגיטלי חשוב משאין כמותו.

דף נחיתה
אתר אינטרנט
מטרה
ספציפית מאוד (רכישת מוצר, השארת פרטים וכו׳)
מטרות שונות במקביל
מספר עמודים
עמוד אחד
5 עמודים ומעלה
מידע
מידע רק על מוצר אחד או הצעה אחת
כל המידע שהלקוח צריך לדעת
תכולה
מכיל רק טקסט, מדיה וטופס צור קשר
מכיל מודולים ופונקציונליות ללא הגבלה
ניווט
מוגבל (רק לנקודות תחתונות בעמוד)
אין מגבלה
קידום אורגני
מוגבל (גם בתוכן וגם בכמות)
אין מגבלה
מסרים
יחיד וגלוי
רבים, גלויים ונסתרים
דומיין ואחסון
תת-דומיין ואחסנה
דומיין פרטי ואחסנה
המשכיות
אין (מעבר למטרה העיקרית)
יש המשכיות בכל האתר, ואף ניתן לשייך דפי נחיתה
טווח
קצר ומיידי
ארוך ומרובה
חשיפה
קהל ממוקד שהגיע מקמפיינים
ממוקד מקמפיינים + אורגני ממנועי חיפוש

לסיכום – אתר או דף נחיתה?

כפי שראינו, הבחירה שלכם צריכה להתבצע לפי הצרכים שלכם. מפו לעצמכם את המטרות בטווח הקצר והארוך, וכך תוכלו לבנות תוכנית פעולה דיגיטלית שכוללת את מה שמתאים לעסק שלכם: זה יכול להיות דף נחיתה, אתר בשילוב מספר דפי נחיתה, אתר בלבד ועוד מגוון דרכים בהן תוכלו להביא לקוחות חדשים וטובים. אנחנו ב-Seedbiz נשמח להתאים לכם תוכנית עבודה מסודרת שתקפיץ את העסק שלכם קדימה.

אז מה החלטת? אתר או דף נחיתה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יזמות נדל״ן - yg-investments
ניצן פלג

יזמות נדל״ן מתקדמת – הכירו את עומרי גלילי ואת הטיפים ליזמים הצעירים הנכנסים לתחום הנדל"ן

עומרי גלילי, איש עסקים ויזם נדל"ן אשר מאחוריו כברת דרך יפה ומרשימה וכל זאת כשהוא בן 28.
השתחרר מהצבא וקפץ לאוקיינוס הגדול, יצא לשטח, נרשם לאוניברסיטה ופרש לאחר מכן, הפנים דברים בשטח ניהל עסקאות בעשרות מיליוני דולרים ומכיר את רוב צמרת הנדל"ן בישראל. מה דעתו?

המשך קריאה »

חיפוש כתבות:

חיפוש שירותים:

"אל תחכה, הזמן לפעול אף פעם לא יהיה מושלם!"

נפוליאון בונפרטה

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם: