כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי, על מה ולמה? סביר להניח שהלקוח הפוטנציאלי ייתקל בשירותי העסק שלכם, דרך חיפוש במנוע החיפוש ומציאת האתר שבניתם בתוצאות החיפוש. זהו מפגש גורלי בו תנסו לממש את הפוטנציאל המכירתי הראשוני ולהפוך את הגולש ללקוח קיים.

ברור שהאתר מהודר כפי שמיטב המעצבים עבדו עליו ימים כלילות, וברור שהפונקציונליות יעילה כמו שצריך, אבל מה שיקבע בסופו של דבר את המרת הלקוח – זה התוכן.

אז איך תוכן שיווקי יעשה את העבודה בשביל העסק שלכם?

מיטב כתבי התוכן ב Seedbiz ידאגו לבצע מחקר מקדים על נושא הכתבה וישלבו את מונחי המפתח בתוך הכתבה באופן טבעי ונגיש לקורא. נדאג ליצור עניין אצל הגולש, לדבר בשפת הגולש ובאופן נגיש וחברותי, נדמה שיחה בין שני הצדדים, כך שתוך כדי הקריאה יוסרו מחסומים שהיו בראשו של הגולש.

כמו כן, ננגיש מידע רלוונטי, נדבר על המצוקות ופתרונן, נדגיש יתרונות לעומת חסרונות, ניתן הרגשה של בית, בית שדואג ללקוחות שלו ונותן להם פיתרון.

לבסוף אנו מבצעים מקצה הגהה, שיפורים ותיקונים בעת הצורך – על מנת להגיע לתוצאות המקסימליות הנדרשות, כך שבסופו של תהליך, החוויה הנוצרת מהקריאה תעורר רגשות שיקדמו את העסקה המתבקשת, ובהמשך ישיר לכך – יקדמו את המותג ואת דירוג האתר במנועי החיפוש.

מאפייני כתיבת תוכן שיווקי

01

מחקר מקדים

02

הגדרת קהל היעד

03

הגדרת מונחי מפתח

04

הסבר אינפורמטיבי

05

יצירת עניין

06

שכנוע והנעה לפעולה

07

יצירת קשר מהירה

אצלנו ב Seedbiz מספקים שירותי כתיבת תוכן שיווקי ואינפורמטיבי הכולל שימת דגש על כללי SEO ועל מונחי מפתח שנבחרו מראש, לכלל עמודי האתר, בין אם לעמודי נחיתה ובין אם לכל דף המצריך תוכן איכותי ועשיר שיעזור לקידום העסק.

יש לך שאלה? יצירת קשר