אסטרטגיה שיווקית

"שיווק כבר לא עוסק בדברים שאתם מייצרים,
אלא בסיפורים שאתם
מספרים"

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית הינה הקרקע והבסיס לכל פעילות שיווקית של העסק, תפקידה העיקרי הוא ליצור ביקוש למוצרי העסק גם אצל לקוחות קיימים וגם אצל לקוחות פוטנציאלים.

בהתאם, עולם השיווק השתנה בשנים האחרונות בצורה משמעותית ויצר עמו הזדמנויות חדשות ומהצד השני דרשה מאנשי השיווק להתנהל בצורה שונה ממה שהיה נהוג קודם לכן.

עסק שאין לו אסטרטגיית שיווק פשוט לוקח כסף וזורק אותו לפח!

בעל עסק חייב להבין מה היתרונות שלו עבור הלקוח, מה היתרונות שלו על הסביבה העסקית, מהם המסרים שהוא רוצה להוציא, באילו אפיקי שיווק לשים דגש ועוד…

אסטרטגיית שיווק נותנת לבעל העסק את כל הכלים ע"מ למקסם את תוצאות השיווק ולצמוח באופן שוטף.

תהליך בניית אסטרטגיה שיווקית

01

הבנת המוצר והרעיון

02

הגדרת קהל היעד

03

חידוד הערך עבור קהל היעד

04

מחקר והבנת הסביבה העסקית

05

בידול מהסביבה העסקית

06

חידוד המסרים

07

זיהוי אפיקי השיווק הנכונים עבור העסק

כשאנו ב-Seedbiz בונים אסטרטגיה שיווקית עבור לקוחותינו אנו מערבים מס' גורמים איכותיים, מתחומים שונים, במטרה לבצע את הייעוץ ברמה הגבוהה והמקיפה ביותר.
הצוות של Seedbiz מורכב בתהליך מגורמים מהתחומים: יזמי, ניהולי, עסקי, שיווקי, עיצובי וטכנולוגי (במידת הצורך).

חשוב לנו להדגיש ולציין שכחלק מהתהליך מעורבים יזמים שגייסו מיליוני דולרים כמו גם כלכלן בכיר בחברות ענק (תדיראן, בזק בינלאומי).

יש לך שאלה?
יצירת קשר