להנות ממשחק כדורגל בכל מקום ופינה בעולם – הכירו את הסיפור שמאחורי Versico

מייסדי Versico - ג'רמי ויקטור וויקטור טיבי

מפגישה מקרית בשדה התעופה בצרפת, לחוזים עם קבוצות הכדורגל הכי גדולות באירופה ועד זכיה בפרס CES היוקרתי. הכירו את ג׳רמי ויקטור מייסד ומנכ״ל Versico, וויקטור טיבי מייסד וסמנכ"ל החברה שעומדת לשנות ולהגדיר מחדש את הקשר בין אוהדי כדורגל מכל רחבי העולם לבין המועדונים הכי נחשקים שיש. פעם חשבתם פשוט לשגר את עצמכם לאצטדיון כדורגל שתמיד חלמתם להיות בו? ובכן, עם הטכנולוגיה של Versico תוכלו לעשות זאת. איך? התשובות המלאות בכתבה שהכנו עבורכם.

ג׳רמי ויקטור רק בן 29 ונראה שכבר חיים שלמים מאחוריו. בגיל 6 עלה לארץ, גדל בירושלים, התגייס לתפקיד מסווג בחיל האוויר, השתחרר והספיק להקים חברת שיווק מצליחה, אשר התמחתה בתחום המסעדנות והמלונאות, עד שפגש את ויקטור טיבי, השותף שלו למיזם פורץ הדרך Versico. גם הוא גדל בצרפת ועלה לארץ בגיל צעיר, אבל זה לא צירוף המקרים היחידי שתשמעו בסיפור הזה.

איך הכרתם, בעצם, אתה וויקטור?

״אבא שלי גר עדיין בצרפת, אז יוצא לי לטוס די הרבה. פעם אחת, כשהייתי בשדה התעופה בפריז, זה היה בתקופת הקורונה. סגרו חלק מהכניסות של השדה והיה די קשה להבין מאיפה להיכנס. עוד עישנתי בתקופה הזו, אז עצרתי רגע לסיגריה. הוא בא לבקש אש והתחלנו לדבר. שני היחידים בערך, שלא מוצאים את עצמם ואת הכניסה״. הוא צוחק.

״מפה לשם הבנתי שגם הוא ישראלי. סיפרנו אחד לשני מה כל אחד עושה. הוא עוד היה חייל באותו זמן, אבל ניהל ביחד עם אבא שלו הרבה מאוד עסקים בפריז. הוא סיפר לי על עסק חדש, שהוא ואבא שלו רוצים להקים, שהם צריכים אתר מסוים. אז  אמרתי לו שזה יוצא מעולה כי זה בדיוק התחום שלי, שיווק ובניית אתרים. התקשורת בינינו זרמה טוב ומהר מאוד נהיינו חברים. אחרי כמה ימים שהגענו לארץ, הוא כבר הגיע למשרדים שלנו לקדם את הנושא של האתר. העבודה על האתר הייתה ממש כיפית וזורמת. היה חיבור טוב.״

ג׳רמי הקדים את השאלה הבאה שלי וסיפר לי איך כמעט בסנכרון מושלם, גם הוא וגם ויקטור התחילו להתעניין בתחום הקריפטו וה- NFT, שממש נסקו באותם ימים. למעשה, זה היה הרעיון הראשוני למיזם, אבל כיאה לאיש שיווק טוב, ג'רמי זיהה את המגמות בשוק והם החליטו לשנות כיוון.

״אחרי חודש של היכרות התחלנו כל אחד בנפרד להתעסק בקריפטו, ב- NFT ובכלל, בכל העולם הזה של הבלוקצ׳יין. נכנסו לזה ביחד ואז ויקטור העלה את הרעיון הבא: ׳למה שלא נקים קולקציה של  NFT משלנו?׳. מאז אנחנו יחד 24/7, חוץ משישי שבת, כי ויקטור שומר. עזבנו כל אחד את הדברים האחרים, הוא את העסקים שלו עם אבא שלו, אני את החברת שיווק והחלטנו להתרכז אך ורק במיזם עצמו.״

מייסדי Versico - ג'רמי ויקטור וויקטור טיבי יחד עם ניצן פלג, סמנכמייסדי Versico – ג'רמי ויקטור וויקטור טיבי יחד עם ניצן פלג, סמנכ"ל סידביז ונטע ברבן, מנהלת המחלקה העסקית | צילום: Vivi Studio

ואיך הגיעה התפנית וההחלטה להתמקד באצטדיונים הוירטואלים?

״התוכנית הראשונית שלנו הייתה להתחיל עם ה NFT ומהכסף שיכנס מההנפקה, לקדם בנייה של אצטדיון וירטואלי, שישמש את אוהדי הכדורגל של הקבוצות ברחבי העולם. קיבלנו גיוס מוקדם יחסית. פתאום שמנו לב, שאנשים מתחילים לדבר דברים פחות טובים על NFT ושמשהו ביציבות שהייתה בתחום החלה להתערער. עשינו חושבים והבנו שעדיף להתרחק מזה כרגע. החלטנו לעשות הפוך. במקום למכור ב400 אלף דולר ולסיים את העניין, החלטנו לקחת את הכסף שגייסנו ולהפוך לסטארט אפ. קודם כל להתחיל עם האיצטדיון הוירטואלי ואם ה NFT  עוד יהיה רלוונטי, אז מי שיקנה אותו יקבל מנוי חינם לעולם הוירטואלי שניצור.״

״משם התפתח הרעיון. במקום לעשות איצטדיון וירטואלי אחד לכל אוהדי הכדורגל, ניקח קבוצות כדורגל ספציפיות ונבנה להן דימוי מדוייק של האצטדיון שלהן, כך שבסופו של דבר מי שייכנס לאיצטדיון, זה האוהדים של אותן קבוצות. מכיוון שאני בא מעולם השיווק, היה לי מאוד חשוב לדייק את המוצר. אצטדיון וירטואלי אחד, כנראה היה גורם לנו לפגוש אוהדים של קבוצות אחרות. לפגוש אוהד של קבוצה יריבה זה לא תמיד דבר כייפי. הבנתי שהרצון האמיתי זה לפגוש אוהדים מהקבוצה שלך״

התגובה של קבוצות הכדורגל לאצטדיון הוירטואלי הייתה מדהימה והן קיבלו אותו בזרועות פתוחות. ״מעבר לדיוק והמיקוד שההחלטה הזאת הביאה למיזם, היא רתמה אלינו את הקבוצות.״ מספר לי ג'רמי כשהתרגשות ונחת קורנות מפניו

״היום הקבוצות מאוד מחזקות אותנו. הן בעצמן הולכות לשווק אותנו בכל הרשתות החברתיות. יותר מזה, הן ממש מחוייבות למשוך את הקהל שלהן להגיע לאצטדיונים שלנו. איך? הם נותנים לנו מתנות ייחודיות למי שרוכש מנוי או למי שמשתתף בפעילויות השונות במרחב הוירטואלי, למשל: שאלון טריוויה הקשור לאותו מועדון. אם ענית הכי נכון והכי מהר אתה יכול לזכות בפרס. אנחנו גם מייצרים כל מיני דברים מגניבים לאווטאר עצמו.״

״הקבוצות עצמן מעניקות לנו חולצות חתומות של שחקנים, את האפשרות להיפגש עם שחקנים פיזית, וירטואלית, טיסות, כרטיסים למשחקים.. הרבה מאוד דברים שאוהדים משלמים עליהם הרבה מאוד כסף ואצלינו הם יוכלו לקבל במתנה. הדברים הכי שווים אלו דברים שכסף לא יכול לקנות, כמו הזכות לתת לילד שלך את האפשרות להגיע למשחק פיזי, להיכנס לרחבה להחזיק את היד לשחקנים בזמן שהם עולים למשחק.״

זה מדהים! מה בעצם האינטרס של קבוצות הכדורגל לתמוך בכם בצורה כזו?

״צריך להבין דבר חשוב, היום קבוצות הכדורגל נמצאות בבעיה מול הרצון להיות בתקשורת רציפה וטובה עם האוהדים שלהם. אנחנו נותנים להם פתרון.״

״היום הדרך שלך להיות בקשר עם הקבוצה, זה דרך הסושיאל מדיה או ממש ללכת פיזית למשחק, לאיצטדיון ולחוות אותו. אנחנו שידרגנו את זה. אנחנו לוקחים את כל אתרי חדשות הספורט הקיימים היום, כל התוכן האקסקלוסיבי של הקבוצה ומביאים אותו לכדי חוויה אחת, במרחב וירטואלי אחד, תלת מימד. אפשר להיכנס כל יום ולהתעדכן בכל המידע הכי מדויק ואמין לגבי הקבוצה שלך. לא רק לשחק במשחקים ולזכות בפרסים. אנחנו מקבלים מהקבוצות תוכן אקסקלוסיבי, כמו: קבצי ארכיון, וידאו ממשחקי האימון, עדכונים על שחקנים שנפלו במהלך האימון ועוד. אלו חומרים שאוהדים לא יוכלו למצוא במקום אחר ואנחנו נקרין אותם בתוך המרחב הוירטואלי על מסכי ענק. גם אם האוהדים יחפשו את זה ב-Youtube הם לא יוכלו למצוא אותם. דבר שני וחשוב גם הוא, זה כסף. הקבוצות יקבלו אחוז מסוים מההכנסות עבור דמי המנוי״

מאיפה הגיע הרעיון, שניכם אוהדי כדורגל?

״ויקטור אוהד כדורגל, הוא אוהב, אבל אני לא. אני פחות מתעסק בספורט למען האמת. זה סופר מצחיק, כי הקבוצות ממש אוהבות את זה. הן קודם כל מציעות לי לבוא ושהם יפנקו אותי, כדי שאני אחווה ואבין, ובעיקר שאני אהפוך להיות אוהד שלהם״ מספר בטון משועשע מעט.

״העובדה שאני לא אוהד כדורגל ממש עובדת לטובתי, כי הקבוצות מבינות שזה מגיע מהמקום הכי נקי של ביזנס, של פוטנציאל עסקי גדול. שום דבר שקשור להעדפה או אהדה לקבוצה כזו או אחרת, אלא הדבר הכי נכון וטהור מבחינה אסטרטגית.״

״בוא נחזור שניה למוצר עצמו. תצבע לי את זה קצת. אתם מציעים המון דברים בתוך המרחב הוירטואלי שלכם, אז איך זה עובד בעצם?״ ג'רמי כאילו חיכה לרגע שאשאל ומיד שמח להפעיל את הדמו.

״קודם כל חשוב להבין שהמרחב בנוי היום כאתר אינטרנט, גרפיקה ברמה הכי גבוהה שיש לעולם הגיימינג היום להציע, תלת מימד של Engine 5,  אבל זה כן סוג של מטאוורס בעצם. למה? כי בניגוד למשחק מחשב, פה יש יכולת ליצור קשר בין האוהדים. אפשר ממש להיכנס ולדבר עם אחרים. בנוסף לזה, יש אקו סיסטם שלם של כסף. ניתן לשלם בכרטיסי אשראי, Paypal ובקריפטו כמובן. המשתמשים מסתובבים במרחב ויכולים לרכוש כל מיני חוויות. החל מקניית בגדים ועד ללתרום כסף למועדון. יהיו גם הופעות חיות של דיג׳יים מוכרים בעולם, ראפרים. הכל יקרה בתוך האצטדיון הוירטואלי הזה.״

״עכשיו אנחנו מגיעים לחלק המעניין״ מספר לי ג׳רמי בהתלהבות בזמן שהוא נכנס לעוד אזור במרחב הוירטואלי היפיפיה שנגלה לפני. ״זו החנות. היא נראית כמו החנות הפיזית של אותה קבוצה ובנינו אותה פה. בניגוד לאתר Ecommerce רגיל, שאנחנו מכירים היום, כאן אפשר ממש להיכנס ולראות את הבגדים בתלת מימד, מאחורה ומקדימה. גם אפשר לראות איך הם יושבים על האווטר שלך ואז לקנות אותם פיזית מאותו מועדון כדורגל ישירות״

״מעבר לזה, יהיו אנשים שממש יעבדו בתוך החנות הוירטואלית. למשל מוכרים שאומרים לך, כבר לקחת את החולצה הזו והזו, למה שלא תנסי גם את הנעליים? ממש כמו בחנות אמיתית.״

זה מרגיש ממש להשתגר לתוך איזה חלל, זאת אומרת, אפשר להיות בכל מקום בעולם ולשגר את עצמי לתוך המרחב הזה, לתוך ההתרחשות הזאת. אבל זה עדיין לא מחליף את האיצטדיונים?

״שאלה מצוינת. אנחנו לא רוצים להחליף את זמן המשחק, את החוויה שיש היום. אנחנו אומרים: ׳תמשיכו לראות את המשחק באיצטדיון או בסטרימינג, אבל כל זמן אחר שהוא לא משחק, תבואו לאיצטדיון. למה? כי אנחנו מעודכנים בכל הדברים הכי חדשים שקורים על ידי הקבוצה עצמה, כל הפרטים הכי חשובים, כל השינויים של הרגע האחרון.׳ לפני ואחרי המשחק מתוכננים להיות שידורים מיוחדים. כמו פודקאסט, למשל. אנחנו רוצים להביא שדרנים מוערכים, שידברו לפני המשחק, במחצית ולאחריו. משדרני ספורט ועד שחקנים לשעבר. עוד תוכן אקסקלוסיבי, שרק מי שיקנה את המנוי יוכל לקבל.״

הרבה חברות מאוד גדולות בעולם משקיעות היום בתחום של מטאוורס, VR וכו׳. פייסבוק, למשל, ששינתה את שמה למטא. ועדיין, אולי השאלה הבאה היא לכובע של איש השיווק: כמה אתה חושב שאנחנו מוכנים, היום, כצרכנים לעשות את השינוי הזה לעולם הוירטואלי? כמה הכנות או התאמות נצטרך אולי לעשות לקראת המעבר הזה?

״הקונספט שהראתי לך עכשיו ואנחנו עובדים עליו, הוא כמו אתר אינטרנט לכל דבר ועניין. יש לנו בדיוק אותו הדבר, שאפשר להשתמש גם עם משקפי VR, כך שאנחנו מוכנים לכל תרחיש. אנחנו לא מאמינים או לא מאמינים, אנחנו מחכים לראות מה קורה עם העולם של ה VR ולא מגבילים את עצמנו. האפשרות, שלכל אוהד יהיה משקפי VR בבית, לא נראית לנו כמו משהו שהולך לקרות בזמן הקרוב. גם צריך לזכור שהמשקפיים עולים כסף, אבל אם זה יקרה, אנחנו מוכנים.״

״כרגע אנחנו מתמקדים בעולם מאוד פשוט, שיושב על שרתים, לינק URL, שמופיע באתר של כל קבוצות הכדורגל אתן אנחנו עובדים. ברגע שלוחצים עליו, נכנסים למרחב. ממש פשוט. כמו אתר אינטרנטי שהוא משחק. לא צריך להוריד שום דבר. נטו לשלם על מנוי להיות בפנים. המקלדת והמקשים מאפשרים ללכת סביב ולטייל פיזית במרחב, לדבר עם חברים באמצעות הקול או בהודעות. גם מי שלא יודע או מכיר מה זה מטאוורס, ייכנס ומבחינתו זה יראה כמו משחק מחשב.״

איך עובדת חלוקת התפקידים בינך לבין ויקטור?

״אני המנכ״ל, אחראי על כל הניהול של האנשים. ויקטור אחראי על הפיתוח העסקי, כל התקשורת מול הקבוצות. התפקיד שלו הוא קודם כל ליצור הסכמה לעבודה משותפת ואז להביא מחירים יותר טובים, חוזים יותר מעניינים. זאת עבודה מאוד מאוד מאתגרת. למעשה, זה לא רק להשיג את האישור שהקבוצות יסכימו לעבוד אתנו, אלא גם שיביאו כמה שיותר אינסנטיב, כמה שיותר פרסים ודברים מעניינים, שנוכל לתת לקהל שלהם״

״חשוב להזכיר גם את דויד סטיז, ה- CTO שלנו, בחור איטלקי. הוא בעצם הצלע השלישית בכל הסיפור הזה והיא מאוד מאוד חשובה. האמת, שהסיפור שלו מאוד מעניין. ילד בין 24. לפני שהצטרף אלינו ל Versico כבר הייתה לו חברה משלו עם עשרה עובדים. בן אדם משכמו ומעלה, גר בונציה. הכרנו במקרה, באתר שדומה קצת לפייבר הישראלית, עוד כשחיפשנו שיתופי פעולה אמנותיים יותר לקידום הרעיון של ה-  NFT. הוא מצדו, הבין מאוד מהר, שהאתרים האלו לא בשבילו, שהוא מחפש משהו יותר רציני. אנחנו מצידנו גם הבנו מאוד מהר, שמעבר לחברות שנוצרה, יש כאן בן אדם תותח, ברמות הכי גבוהות שיש. כבר הספיק לעבוד עם מותגים מאוד גדולים. הגענו להבנה משותפת שהדבר שאנחנו הולכים אליו הוא מאוד מאוד גדול. גם הוא החליט לעזוב את הכל ובא לעבוד אתנו. היום יש לנו צוות מתכנתים שיושב באיטליה ושאר העובדים יושבים בישראל.״

״אנחנו גם מקפידים לעבוד עם יועצים מאוד מאוד חזקים. תומר בן שטרית, המנהלים הבכירים בסידביז, אלי טרגמן, מייסד טזוס ישראל ומשקיע אקטיבי בתחום הבלוקצ׳יין. אלי משקיע ומייעץ לנו מזה מספר חודשים."

העובדה שהצוות הטכנולוגי יושב באיטליה קשורה לחוזה עתידי עם קבוצה מהגדולות במדינה?

״לא, זה יצא במקרה. אגב, הם הזמינו אותנו לפגישה בחודש מרץ, שם. אז זה מושלם כי יבואו כל הצוות הטכנולוגי וה- CTO. הם יראו שיש לנו צוות חצי ישראלי חצי איטלקי. אני מאמין שהם מאוד יתחברו לזה. זה משהו שהם עוד לא יודעים.״

החוזה עם הקבוצה האיטלקית הוא החוזה הראשון?

״כרגע יש לנו חוזים עם חמש קבוצות שרוצות לעבוד אתנו. בגלל שאנחנו עוד בשלב גיוס, אנחנו שוקלים מי הקבוצה שיהיה הכי נכון להתחיל לעבוד על האצטדיון שלה ולהוציא אותו לפועל. יש הרבה משתנים והרבה מאוד מחשבה מאחורי כל קבוצה וקבוצה. בסופו של דבר, אנחנו לא פונים לקבוצה כי היא הכי טובה בעולם, אלא מחפשים יוזרים.״

יש קבוצות מאוד מפתיעות בהקשר הזה. ג׳רמי מזכיר שם של קבוצה אהובה במיוחד, שלא נוכל לפרסם את שמה מטעמי סודיות של החוזה. ״הסיבה, שאנחנו מאוד מתלהבים ממנה כרגע, זה בגלל שהיא בדיוק הפתרון שבאנו לתת. הקבוצה הזו למשל, מאוד פופולארית, יש להם יותר מ- 10 מיליון אוהדים מסביב לעולם, אבל רק 2000 מנויים. זאת אומרת, למכבי חיפה, יש יותר מנויים מאחת הקבוצות האהובות ביותר באירופה. למה זה קורה? כי יש מדינות מאוד רחוקות ויקרות, כך שלאוהדים מאוד קשה לטוס לשם, לשלם על הכרטיס, השהות וכו׳. אין להם כמעט אנשים בתוך האצטדיון. אז אנחנו באים ופותרים את הבעיה של חוסר היכולת ביצירת קשר פיזי עם הקבוצה. אנחנו אומרים להם: בואו תעשו את זה בתוך האצטדיון הוירטואלי של ורסיקו״.

זה די מטורף. אנחנו לקראת סיום וחשוב לי לשאול אותך. עולים לך איזה רגע או שניים מרגשים במיוחד לאורך הדרך שלך עם Versico?

״בטח. יש הרבה רגעים מרגשים. השנה זכינו בפרס בתחרות CES, כנס טכנולוגיה ענק. זה גם סוקר בערוץ 12. אנחנו זכינו במקום הראשון בקטגוריית ספורט-טק, כל מה שקשור לשילוב בין ספורט וטכנולוגיה. בנוסף לזה, זכינו במקום השני בקטגוריית קריפטו ובלוקצ׳יין.״

״זה היה מצחיק, לא ציפינו לזה בכלל. איכשהו הכניסו אותנו לתחרות ברגע האחרון. שאלו אותנו אם אנחנו רוצים לבוא, לטוס לשם, ואמרנו שלא, שיש לנו המון דברים על הראש. זה היה כזה מהרגע להרגע. בסופו של דבר, אפשרו לנו לעשות את הפיץ׳, את הנאום שלנו על הסטארט אפ, מהמשרדים מרחוק. הקרינו אותנו על מסכי ענק בלאס וגאס ובסוף ניצחנו. זה היה מגניב ומרגש ממש״.  

״רגע נוסף מרגש במיוחד, שאני זוכר, הוא סביב קבלת האישורים מהקבוצות, שהן רוצות לעבוד אתנו. זאת אומרת, לא רק שהן מעוניינות, אלא כבר ממש שולחות חוזים שהן רוצות לעבוד אתנו. קבוצות ענקיות באירופה. זו תחושה מטורפת ממש.״

באמת מרגש מאוד. ועכשיו אתם שוב בסבב גיוס. מה המטרות הקרובות?

״המטרה הקרובה שלנו היא להגיע לחוזה סופי ומוחלט עם קבוצה, על מנת להצליח באמת לבנות את האצטדיון שלה, תוך ארבעה חמישה חודשים. ואז נוכל להתחיל להכניס כסף ממנויים.״

ראיתי באתר שלכם שאתם יכולים לעשות התאמות לקבוצות שונות, מה זה אומר בעצם, אילו שינויים אתם מסוגלים לבצע עבור קבוצה כזו או אחרת?

״קודם כל, כל קבוצה נותנת לנו פרמטרים ומידות של האצטדיון הפיזי שלה ואנחנו בונים את המרחב הוירטואלי של כל מועדון כמה שיותר קרוב למציאות. מעבר לזה, כל מה שקשור לתכנים של המרחב זה משהו שצריך ללמוד אותו ויכול להשתנות מקהל כזה או אחר. אולי אוהדים של קבוצה מסוימת יעדיפו משחק טריוויה ואחרים יעדיפו חדר מועדון VIP, או למשל, שחקן שמגיע פעם בשבוע ל- 20 דק ואפשר לשאול אותו שאלות וכד׳, כמו מסיבת עיתונאים. אנחנו יכולים בעצם לקחת חדר מסוים, לצקת לתוכו איזה תוכן שאנחנו רוצים ומועדף על ידי האוהדים הספציפיים של אותה קבוצה. הכל כמובן במחשבה משותפת ובתיאום עם הקבוצה. אם ליצור מרחב שלם לוקח לנו 4-5 חודשים, אז לקחת חדר ולשנות אותו אמור להיסתכם בסיפור של שבועיים בערך. מאחר והכל בנוי על שרתים, אנחנו יכולים להכניס את הקהל עוד לפני שהכל מוכן, לחלקים שכן מוכנים ולהודיע, שעוד שבועיים יפתח חדר חדש.״

ומה החזון?

״החזון הוא די ברור. חשוב לזכור, כרגע אנחנו מדברים על כדורגל, אבל מה שאנחנו עושים, אנחנו יכולים לעשות עבור כל תחום ספורט אחר. המטרה היא להיות חברה שמייצרת, לאו דווקא איצטדיונים, אלא מרחבים וירטואלים, שאוהדים יוכלו להיכנס אליהם ולקבל את החוויה הכוללת. למה אני אומר לאו דווקא איצטדיונים? כי יש קבוצות, למשל, שהאיצטדיון שלהן שייך לעירייה, אז אין להם אישור לקחת את האיצטדיון ולהעתיק אותו לוירטואלי, אבל מצד שני, הם ביקשו מאיתנו ליצור עבורם חלל אחר, מפרי הדמיון שלנו, כדי שהאוהדים שלהם יוכלו להיפגש שם. אז המטרה היא באמת להגיע לכל קבוצות הספורט האפשריות בעולם, NBA, בייסבול, ועוד.״

רוצים לקרוא עוד על Versico ואף ליצור קשר עם היזמים? הכנסו לעמוד המיזם

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. כתבה מרתקת על חברה המייצרת מוצר מקורי, ויוצא מן הכלל. מוצר מהמם !

  2. מעניין ומסקרן לאוהדי הכדורגל ובכלל לתחום הספורט.. פוטנציאל ענק!
    העתיד כבר כאן רק צריך להנגיש אותו יותר 🙂
    בהצלחה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *