סל השירותים ליזמי סטארט-אפ

פיתחנו מעטפת פתרונות עבור יזמי סטארט-אפ החל משלב רעיון, דרך גיוס משקיעים ועד לחיבורים לשווקים בינלאומיים.

הפתרונות שלנו מתחילים משלב איסוף המידע על ידי מחקר שוק ומתחרים, ממשיכים בשלב התכנון של הסטארט-אפ באמצעות: תוכנית עסקית, תחזית פיננסית, יצירת מודל עסקי והכנת אסטרטגיה מנצחת למיזם.

כאשר מבינים לאחר ובאמצעות התכנון העסקי איך המיזם הולך לממש המטרות העסקיות והפננסיות שלו, אנחנו מכינים את הסטארט-אפ לקראת גיוס משקיעים, לקוחות ראשוניים ושותפים אסטרטגיים. באמצעות תקציר מנהלים, מצגת משקיעים, הדמייה לאפליקציה והכנת אסטרטגית גיוס הון וחיבורים באמצעות מחלקת מימון וקשרי משקיעים.

סל השירותים

את מסלול מרעיון לסטארט אפ יצרנו במטרה להעניק ליזמים ויזמות סטארט-אפ את הכלים החשובים ביותר בשלבים מוקדמים

במקביל להכנה העסקית של היזם והסטארט-אפ סידביז דואגת לחבר את היזם לגורמים הנדסיים ומשפטיים מתאימים למיזם במטרה לתת ליזם את כל המעטפת שהוא צריך ע"י אנשי המקצוע הטובים ביותר.

אנו מאמינים שהמפתח להצלחה ולעבודה נכונה זה לדעת מול מה אתם עומדים, ובדיוק בגלל זה איגדנו את הצוות האולטימטיבי עבור גיוס ההון שלכם.

תוכנית עסקית היא כלי חשוב והכרחי להצלחת סטארט-אפ.

המטרה של מצגת משקיעים היא להעביר בצורה קצרה ומדויקת את הרעיון העסקי והפוטנציאל הגלום בו במטרה לשכנע את המשקיע שזה המקום הנכון עבורו להשקיע את כספו

המטרה של One pager היא לתת למשקיע בתוך 3 דקות להבין את החזון, המודלים העסקיים שלך, ובסופו של דבר – להניע את המשקיע להתעניין בסטארט אפ שלך ולהשקיע!

יש לכם מיזם ואתם תכף מגיעים לשלב גיוס ההון? התוכנית הפיננסית היא המסמך שהמשקיעים מסתמכים עליו לפני שהם אומרים לכם כן.

סימולציה בה תבינו לעומק איך המשקיע חושב, מה מניע אותו ומעניין אותו – ובאיזה מידע אתם באמת צריכים להתמקד כדי לעשות זאת בדרך הנכונה.

על בסיס המחקר בונים תוכנית עסקית ופיננסית מקצועית ואיכותית שתאפשר גישה לשותפים אסטרטגיים ומשקיעים בהתאם.

בניית דמו לאפליקציה הוא השלב בו המיזם או הסטארט-אפ יכול סוף סוף להראות מוצר שממחיש את חווית המשתמש מבלי להוציא הון על פיתוח.

השיטה הייחודית שפיתחנו עוזרת ליזמים לחסוך המון כסף בשלבי הפיתוח ובנוסף דואגת שהמוצר ייפותח ע"י הצוותים המקצועיים והמנוסים ביותר לתחום בו עוסק המיזם.

תהליך מיתוג עסקי נכנס לקרביים של העסק, גם כדי לבחון את המצב העדכני לעומת המתחרים ולמצוא את הבידול, וגם כדי לשדרג את העסק ולדייק את המסרים המועברים דרכו.